ازراک هم به جمع تولیدکنندگان Radeon VII AMD پیوست

ازراک تنها مدت کمی است که به تولید و ساخت کارت گرافیک مشغول شده است. این شرکت همیشه ثابت کرده است که می تواند محصولاتی خاص را تولید کند. اما با پخش شدن تصاویر کارت گرافیک Radeon VII Phantom Gaming ، ازراک هم به جمع تولیدکنندگان جدیدترین محصول AMD پیوست. با این وجود به نظر می رسد ازراک پس از سافایر، جزء اولین تولیدکنندگان این کارت هستند.

اولین کارت گرافیک ۷ نانومتری : AMD با RADEON VII برای کنار زدن RTX 2080.

قرمز پوشان AMD مشخصات بیشتری از کارت گرافیک RADEON VII را منتشر کردند.

مقایسه عملکرد کارت گرافیک RADEON VII و RADEON RX VEGA 64 در ۲۶ بازی.

این شرکت تایوانی برای اولین کارت های تولیدی خود محصولات AMD از جمله کارت Radeon VII Phantom Gaming را انتخاب کرده است تا همکاری خود را به عنوان شریک تجاری AMD بیش از پیش ثابت کند. البته خبرها حاکی از آن است که به دلیل کمبود وقت، هیچ مدل سفارشی از کارت Radeon VII وجود نخواهد داشت و احتمالا به همین دلیل است که کارت ازراک بسیار شبیه به کارت مرجع AMD است.

آن طور که به نظر می رسد ازراک برای ساخت کارت گرافیک Radeon VII تنها به برچسب های Phantom Gaming در بخش های مختلف کارت بسنده کرده است. کارت Radeon VII Phantom Gaming همانند کارت مرجع برای رساندن برق مورد نیاز به پردازنده گرافیکی و مدار تغذیه آن، از دو کانکتور برق 8 پین استفاده می کند. محصول ازراک برای انتضار تصاویر به منایع پخش کننده از سه DisplayPort و یک پورت HDMI بهره می برد.

از مشخصات کارت Radeon VII می توان به معماری ساخت 7 نانومتری FinFET، تعداد 3840 پردازنده جریانی، ظرفیت 16 گیگابایت حافظه HBM2، رابط حافظه 4096 بیتی، پنای باند حافظه 1 ترابایت در ثانیه، فرکانس پایه 1450 مگاهرتز و فرکانس کاری بوست 1800 مگاهرتز اشاره کرد.

پست های مرتبط

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

انویدیا اولین ایستگاه هوش مصنوعی DGX H200 را به شرکت OpenAI تحویل داد