گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی نوت 8، گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس اندروید پای، نسخه بتا را دریافت کردند

در حالی که اکثر گوشی هایی که به عنوان پرچمداران شرکت های مختلف از آن های یاد می شد نسخه بروزرسانی شده اندروید پای را دریافت کرده اند، کم کم گوشی های هوشمند دیگر نیز  به نسخه جدید بروز رسانی شده اند سیستم عمل را دریافت خواهند کرد. برای مثال نوکیا 5 به عنوان اولین گوشی هوشمند میان رده بود که اندروید 9 پای را دریافت کرد. سامسونگ نیز نسخه بروزرسانی شده اندروید 9 را برای پرچمداران قدیمی تر خود یعنی نوت 8، گلکس اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس منتشر کرده است.

سامسونگ گلکسی نوت 8

دریافت نسخه بروز رسانی شده برای پرچمداران قدیمی سامسونگ

هرچند سیستم عامل اندروید 9 هنوز در مرحله آزمایشی می باشد و نسخه بتا آن منتشر شده است، اما تغییرات بسیاری را با این آپدیت در گوشی های هوشمند مختلفی که این بروزرسانی را دریافت کرده اند شاهد بودیم. سامسونگ نیز پیش از یکی از مهمترین تغییرات صورت گرفته را، رابط کاربری one ui اعلام کرده بود. در نسخه های ابتدایی بروزرسانی های منتشر شده چنین رابط کاربری اصلا وجود نداشت اما در آپدیت های اخیر رابط کاربری جذاب سامسونگ را شاهد بودیم.

سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس

البته هنوز هم که هنوز است نسخه بتا ندروید پای در دسترس می باشد و قطعا با انتشار نسخه اصلی سامسونگ نسخه نکمیل شده رابط کاربری جدید خود را ارائه خواهد کرد. از دیگر مشخصات اضافه شده، قابلیت های جدید دوربین های این گوشی های هوشمند می باشد. هرچند تا پیش از این تغییری چندانی در سنسور های دوربین های اصلی پرچمداران وجود نداشت اما قابلیت های در نظر گرفته شده برای دوربین های اصلی پرچمداران چدید باعث کیفیت بسیار بهتر عکاسی می شد.

حال نیز پرچمداران قدیمی نیز با دریافت بروزرسانی جدید سیستم عامل، قابلیت های جذابی به دوربین های اصلی و سلفی این گوشی های هوشمند اضافه شده، تا سنسور های قدرتمند دوربین اصلی عملکرد بهتری را از خود نشان دهند. فعلا چنین بروزرسانی برای شهروندان کره جنوبی و کشور های بریتانیایی ممکن می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !