نسخه آزمایشی VIP بازی Anthem و مشکلاتی که برای سرور EA پیش آمد / به همراه بنچمارک

دیروز شرکت EA نسخه آزمایشی VIP بازی Anthem را منتشر کرد. این نسخه خاص تنها برای مشترکین سرویس Origin Access و افرادی که از پیش این بازی را سفارش داده بودند قابل دسترس بود. اما در ساعت های اولیه با مشکل در سرورها، بازیکنان با پیام های اخطار روبرو شدند که باعث تشویش بعضی از گیمرها شد.

به نظر می رسید EA پیش بینی صحیحی از پهنای باند سرورها و تعداد افرادی که به طور همزمان این بازی را اجرا کرده بودند نداشت و به همین خاطر سرورها پس از گذشت مدتی با مشکل مواجه شد. این مشکل اخطارهایی را در زمان اجرا کردن بازی Anthem پدیدار می ساخت و کاربران را از دسترسی راحت به این نسخه محروم می کرد.

البته پس از بر طرف کردن مشکل بسیاری از وب سایت های مطرح، تست های خود را بروی کارت گرافیک های NVIDIA و AMD انجام دادند که با کمال تعجب متوجه مشکلی دیگر در اجرا بازی شدند. در حال حاضر این بازی تنها برای تعداد محدودی از کارت گرافیک ها بهینه شده است و نمی توان با تمام کارت گرافیک ها این بازی را اجرا کرد یا از آن بنچمارک گرفت. انتظار می رود این شرکت به سرعت نسخه بهبود یافته و البته تکمیل شده این بازی را روانه بازار کند و احتمالا درایورهای کارت گرافیک های انویدیا و ای ام دی هم در آینده با بروزرسانی به این مشکل غلبه کنند.

در ادامه بنچمارک های این بازی را مشاهده می کنید که در رزولوشن های 1080 پیکسل، 1440 پیکسل و 2160 پیکسل اجرا شده است. تنظیمات گرافیک هم در زمان اجرا شدن بازی بروی حداکثر یا Ultra بود. درایورهای استفاده شده برای کارت های انویدیا نسخه 417.71 و برای کارت های ای ام دی نسخه 19.1.2 بود که هر دو درایور شامل بهینه سازی بازی Anthem هستند.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024