برنامه ویژه نوکیا برای نمایشگاه MWC 2019

گوشی هوشمند نوکیا برری نمایشگاه mwc 2019

کمتر از یک ماه تا برگزاری نمایشگاه MWC 2019 زمان باقی مانده است، کنگره جهانی موبایل قرار است در شهر بارسلونا شروع به کار کند و تمام شرکت های عرصه گوشی های هوشمند، از غول های قدرتمندی چون سامسونگ، اپل و هوآوی گرفته تا شرکت هایی که تا به حال اصلا نام هایشان به گوشتان نرسیده است محصولات جدید خود را در این نمایشگاه بصورت رسمی معرفی خواهند کرد. نوکیا نیز با توجه به خبر هایی در مورد محصولاتی که قرار است توسط این شرکت در این نمایشگاه معرفی شود گویا با دست پر پا به عرصه رقابت شرکت های عرصه گوشی های هوشمند گذاشته است.

گوشی نوکیا 9 با پنج دوربین اصلی

خوب همانطور که قبلا نیز گفته شده نوکیا قرار است اولین گوشی مجهز به پنج دوربین اصلی را با نام نوکیا 9 در این نمایشگاه بصورت رسمی رونمایی کند. این گوشی هوشمند خاص به غیر از دوربین های اصلی پنج گانه قرار است از پردازنده جدید 7 نانومتری اسنپدراگون بهره خواهد برد و نیز قابلیت سنسور حسگر اثر انگشت جدید که برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده، بر جذابیت نوکیا 9 بیش از پیش افزوده است.

نوکیا 9

نوکیا 8.1 به همراه نوکیا 1 پلاس

یکی دیگر از گوشی های هوشمند بسیار جذاب نوکیا، معرفی نوکیا 8.1 خواهد بود. این محصول جدید از جدیدترین صفحه نمایش های اینفینیتی O بهره خواهد برد. صفحه نمایش اینفینیتی O از جنس IPS LCD  با حفره ای کوچک در قسمت بالایی چپ این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده که محل قرار گیری دوربین سلفی خواهد بود.

چنین صفحات نمایشی را پیش از این در گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A8s و گوشی های هوشمند هوآوی nova 4 و honor V20 دیده بودیم که صفحات نمایش استفاده شده برای این وگوشی های هوشمند نیز از جنس IPS LCD بوده، اما در این میان با توجه به اخبار منتشر شده گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 از چنین صفحات نمایش استفاده خواهند کرد اما با این تفاوت که اولین صفحات نمایش اینفینیتی O اولد خواهند بود.

گوشی نوکیا 8.1

در این میان گوشی ارزانقیمت نوکیا 1 پلاس نیز بصورت رسمی معرفی خواهد شد. چنین اتفاق ی برای گوشی های هوشمند نوکیا اتفاق بسیار خوشایندی که دوباره این برند معروف قدیمی به دوران اوج خواهد باز خواهد گشت.

منبع:   gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود