ویدئویی جذاب از هوآوی پی 30 پرو به همراه مشخصات فنی

هوآوی پی 30 پرو و پی 30 قرار است به عنوان پرچمدران آینده این شرکت بصورت رسمی معرفی شوند. با توجه به اینکه کمتر از یک ماه تا برگزاری نمایشگاه CES 2019 بارسلونا مانده است اخبار داغی از گوشی های هوشمند جدید منتشر شده است. در آخرین  اخبار منتشر شده از این شرکت چینی، هوآوی بیان کرده بود که برنامه ویژه ای برای رونمایی گوشی های هوشمند 5G در این نمایشگاه را دارد. البته شرکت های دیگر نیز برنامه های ویژه خود را برای نمایشگاه CES 2019 اعلام کرده، نوکیا نیز با اعلام برنامه های خود نشان داد که قرار است درست پر در این نمایشگاه حضور داشته باشد.

هوآوی پی 30 پرو

هوآوی پی 30 پرو از شایعه تا واقعیت

طبق آخرین تصاویر منتشر شده از هوآوی پی 30 پرو و پی 30 این گوشی های هوشمند از صفحه نمایش جذابی با ناچ واتردراپ مانندی بهره می برد، اما شاید می توان گفت صفحه نمایش این گوشی های هوشمند شبیه به صفحه نمایش اینفینیتی U می باشد.  از جمله قابلیت های جذاب دیگری که در ویدئوی منتشر شده به تازگی مشخص شده است هوآوی پی 30 پرو قرار است از چهار دوربین اصلی بهره ببرد. در صورتی که پیش از این گمان می کردیم دوربین های سه گانه اصلی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته خواهد شد.

هوآوی پی 30 پرو

البته هنوز هم مشخص نشده است که آیا دقیقا چنین شخصات فنی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته خواهد شد یا نه. پردازنده 7 نانومتری قدرتمند Kirin 980 نیز از جمله دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند می باشد.

شما را به دیدن این ویدئو دعوت می کنیم.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !