تصویر نسخه All Digital کنسول Xbox One S مایکروسافت فاش شد

چند وقتیست که در فضای رسانه، شاهد صحبت هایی پیرامون نسخه کاملا دیجیتالی کنسول بازی ایکس باکس وان اس مایکروسافت هستیم. این نسخه از Xbox One S فاقد درایو بلوری است و به نظر میرسد شایعات و صحبت ها صحت داشته اند و مایکروسافت واقعا قصد دارد این کنسول را روانه بازار کند.

اکنون برای اولین بار تصویری از این دستگاه منتشر شده است در حالی که جزئیاتی در مورد آن ذکر نشده است. طبق تصویر، دقیقا با یک کنسول Xbox One S بدون درایو دیسک بلوری هستیم و هیچ نکته قابل توجه دیگری وجود ندارد. این نسخه دارای ظرفیت ذخیره سازی 1 ترابایتی دست کم در مدل اروپایی خواهد بود و عناوین Forza Horizon 3، ماینکرفت و Sea of Thieves به طور پیشفرض بر روی این کنسول نصب خواهد بود.

نسخه All Digital کنسول Xbox One S احتمالا در تاریخ 16 آوریل برابر با 27 فروردین رونمایی خواهد شد و از 7 می (17 اردیبهشت) در اروپا به فروش خواهد رسید. در صورت دقیق بودن این تاریخ ها، انتظار میرود در بازه زمانی مشابه، این کنسول وارد بازار کشورهای دیگر نیز شود. مایکروسافت این نسخه از کنسول بازی خود را با قیمت 230 یورو برابر با حدودا 260 دلار روانه بازار خواهد کرد و احتمالا این قیمت برای اقصی نقاط جهان، یکسان خواهد بود.

این حرکت از مایکروسافت میتواند یک حرکت آزمایشی پیش از معرفی نسل بعدی کنسول های ایکس باکس باشد و با توجه به قیمت پائین تر نسبت به نسخه استاندارد، امکان استقبال خوب از این نسخه وجود دارد. در این صورت ممکن است مایکروسافت این استراتژی برای نسل بعدی ایکس باکس نیز ادامه دهد.

منبع: Engadget

پست های مرتبط

نسخه‌های آینده فناوری DLSS انویدیا می‌توانند از هوش مصنوعی برای ساخت تکسچرها، اشیا و کاراکترها استفاده کنند

مایکروسافت به خریداران نسخه Bite Back بازی Redfall بازپرداخت ارائه می‌کند

کنسول Nintendo Switch 2 از بازی‌های زیادی پشتیبانی خواهد کرد