ویدئو جعبه گشایی سامسونگ گلکسی اس 10 5G

سامسونگ بعد از رونمایی از گوشی های خانواده گلکسی اس 10 خود با بهره بردن از مشخصات فنی ویژه برای پرچمداران جدید خود نظر بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کرد و بعد از آن نیز با فروش خوب این محصولات به روند موفقیت آمیز خود ادامه داد. در کنار معرفی گوشی های هوشمند این شرکت شاهد رونمایی اولین گوشی انعطاف پذیر سامسونگ گلکسی fold به همراه سامسونگ گلکسی اس 10 5G بودیم و حال نیز ویدئو جعبه گشایی اولین گوشی هوشمند با قابلیت پوشش شبکه های اینترنتی 5G را برای شما بازدید کنندگان عزیز وب سایت بنچیمو در نظر گرفته ایم.

زیبای دوست داشتنی و قدرتمند

قطعا و بی شک قدرتمند ترین گوشی هوشمند این خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس بود. اما نمی توانیم براحتی از کنار سامسونگ گلکسی اس 10 5G بگذریم. این گوشی هوشمند سوای بهره بردن از صفحه نمایش اینفینیتی o که تنها دو حفره برای قرار گرفتن دوربین های سلفی آن در نظر گرفته شده از دوربین های اصلی چهار گانه ای بهره می برد.

سامسونگ گلکسی اس 10 5G

این گوشی هوشمند در حال حاضر در دسترس کاربران قرار گرفته. اما هرچه از جذابیت این گوشی هوشمند بگوییم هیچ چیزی جای ویدئوی جعبه گشایی آن را نخواهد گرفت. حال بهتر است سخن را کوتاه کنیم تا شما را به دیدن  این ویدئوی جذاب دعوت کنیم. تا با جزئیات محتویات درون جعبه گلکسی اس 10 5G بیشتر و کامل تر آشنا شوید.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد