تصویر HANDS_ON منتشر شده از هواوی Y9 پرایم 2019

چند روز پیش تصاویری از پوستر تبلیغاتی هواوی Y9 پرایم 2019 منتشر شده بود. بعد از اینگه شایعات خبر از مجهز شدن هواوی میت 30 به عنوان پرچمدار بعدی این شرکت،  به دوربین سلفی پاپ آپ را داد، این بار این شرکت قصد دارد تا گوشی هوشمند میان رده دیگری را با مجهز کردن به چنین تکنولوژی روانه بازار کند. حال نیز تصاویر HANDS_ON از این محصول میان رده منتشر شده است.

دوربین های اصلی سه گانه به همراه صفحه نمایش IPS LCD

هنوز اطلاعات دقیقی از این گوشی هوشمند در دستزس نیست، اما با توجه به تصاویر جدید منتشر شده، مطمئن می باشیم که این محصول از دوربین سلفی پاپ آپ بهره مند خواهد شد. با این تفاصیل ناچ به طور کامل از صفحه نمایش این گوشی حذف خواهد شد. قطع به یقین صفحات نمایش اولد کیفیت تصویر بهتری به نسبت صفحات نمایش IPS LCD ارائه خواهند کرد اما برای یک گوشی هوشمند میان رده بهره بردن از صفحه نمایش بدون ناچ به لطف استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ، اتفاق بسیار خوبی خواهد بود.

هواوی Y9 پرایم

اما هواوی برای سنسور های دوربین اصلی این محصول خود نیز چیزی کم نگذاشته و دوربین های اصلی سه گانه ای را در نظر گرفته. اطلاعات دقیقی از سنسور های دوربین اصلی سه گانه این گوشی هوشمند میان رده منتشر نشده اما به احتمال زیاد عملکرد خوبی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

هواوی Y9 پرایم در کنار گوشی های هوشمند دیگر با دوربین سلفی پاپ آپ

طراحی در نظر گرفته شده برای دروبین سلفی این گوشی نیز همانند ویوو وی 15 پرو و اپو زوم 10 ایکس می باشد. به این شکل که در هنگام نیاز برای عکاسی با سنسور دوربین سلفی این گوشی، دوربین سلفی بصورت پاپ آپ نمایان خواهد شد. با توجه به منتشر شدن تصاویر HANDS_ON  منتشر شده باید به زودی شاهد رونمایی رسمی اولین گوشی هوشمند میان رده هواوی با دوربین سلفی پاپ آپ باشیم.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد