ردمی استفاده از سنسور فوق عریض و جک 3.5 میلی متری را برای پرچمدار جدید خود تایید کرد

پرچمدار جدید ردمی

در حالی که ردمی نوت 7 و نوت 7 پرو توانستند با فروش فوق العاده خود عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارند، حال بعد از مدت تقریبا طولانی سکوت این شرکت، گویا قرار است با معرفی یک پرچمداران قدرتمند پا به عرصه رقابت بگذارد. در خبری که منتشر شد، Lu Weibing مدیر عامل این برند موفق، اعلام کرد که برای اولین بار در سری گوشی های ردمی قرار است از سنسور فوق عریض برای دوربین اصلی این پرچمداران بهره برده شود.

با توجه به اینکه ردمی نوت 7 و نوت 7 پرو از چنین سنسور بهره نبرده بودند، این پرچمداران جدید با توجه به استفاده از سسور فوق عریض، قرار است به دوربین های اصلی سه گانه ای مجهز شود.

مشخصات فنی منتشر شده از پرچمدار آینده ردمی

مشخصات فنی منتشر شده از پرچمدار ردمی

یکی از دلایل اصلی موفقیت فروش فوق العاده گوشی های ردمی نوت 7 قیمت بسیار مناسب این محصول به همراه قابلیت ها و مشخصات فنی قدرتمند در نظر گرفته شده برای آن بود. برای مثال دوربین های اصلی دوگانه ای که به سنسور های 48+12 مگاپیکسلی مجهز شده بودند خود نیز برای گوشی هوشمندی با چنین قیمتی اتفاق بسیار خوبی بود.

مشخصات فنی منتشر شده از پرچمدار آینده ردمی

اما این پرچمدار جدید قرار شده از دوربین اصلی سه گانه متشکل از سنسور های 48+13+8 مگاپیکسلی بهره مند شود. همچنین پیش بینی می شود که پردانده نسل جدید و 7 نانومتری اسنپدراگون 855 نیز برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شود.

یکی دیگر از شایعاتی که تا به الان بسیار بحث داغی را با خود به همراه داشته، صفحه نمایش این گوشی هوشمند می باشد، شایعات خبر از بهره بردن این محصول از دوربین سلفی پاپ آپ را می دهند، اما هنوز هیچکدام  از مسئولین این شرکت این خبر را تایید و یا نقض نکرده اند.

با توجه به محبوبیت طراحی دوربین سلفی پاپ آپ در میان کاربران که باعث می شود شما صفحه نمایش بدون ناچ و حاشیه ای را داشته باشید، رخ دادن این اتفاق نیز چندان بعید نمی باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود