تولد هیولایی دیگر در خانواده ایسر به نام Predator Triton 900


ایسر همگان را در نمایشگاه IFA 2018 آلمان شگفت زده کرد. رونمایی از لپ تاپ Predator Triton 900 با ظاهری جذاب و البته نوآورانه به همراه فناوری های استفاده شده خاص یکی از ویژگی های کنفرانس خبری ایسر در IFA 2018 بود. ایسر هیولای گیمینگ جدید خود را در قالب یک لپ تاپ 2 در 1 معرفی کرد و البته در این کنفرانس اطلاعات کاملی را از این محصول رو نکرد.

با این که اطلاعات دقیقی از سخت افزار این هیولا در دسترس نیست، اما به نظر می رسد Predator Triton 900 از پردازنده های 8 هسته ای کافی لیک استفاده می کند. پردازنده گرافیکی مورد استفاده هم با توجه به زمان عرضه می توان پیشبینی کرد که از سری پردازنده های گرافیکی جدید انویدیا یعنی RTX 2070 یا RTX 2080 باشد. البته این نکته را هم باید ذکر کنیم که احتمال می رود ایسر در Predator Triton 900 از چینش SLI استفاده کند. در این صورت یا گزینه انتخابی ایسر باید GTX 1070 یا GTX 1080 باشد یا اگر هم بخواهد از پردازنده های گرافیکی جدید انویدیا استفاده کند تنها می تواند از RTX 2080 در لپ تاپ خود بهره ببرد.

اما مهمترین نکته یا وجه تمایز این لپ تاپ با دیگر لپ تاپ ها، نمایشگر آن است. این محصول از یک نمایشگر 4K با پشتیبانی از فناوری NVIDA G-Sync استفاده می کند. البته نکته جالب این نمایشگر نوع ایستادن و جهت قرار گرفتن آن بروی لپ تاپ است. استفاده از دو لولای با فرآیند CNC می تواند نمایشگر مورد نظر را در هر جهتی بگرداند یا این لپ تاپ گیمینگ را به یک تبلت قول پیکر تبدیل کند.

در مورد سیستم خنک کننده این لپ تاپ، ایسر از نسل چهارم سیستم Aeroblade 3D خبر داد. این سیستم خنک کننده با استفاده از دو فن فلزی می تواند تا 29 درصد جریان هوای بهبود یافته ای را نسبت به رقیبان خود داشته باشد. مطمئناً استفاده از چنین سیستم خنک کننده ای حدس های زده شده در مورد سخت افزار این لپ تاپ را قوت می بخشد.

پست های مرتبط

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟

1 دیدگاه

صندلی گیمینگ Predator Thronos: تجربه هیجان با مهندسی ایسر - بازی و سرگرمی - بنچیمو شهریور 8, 1397 - 5:59 ب.ظ
[…] توضیحات کمی به حضار معرفی کرد. در بین محصولات معرفی شده لپ تاپ TRITON 900 و صندلی گیمینگ Predator Thronos را می توان محبوب ترین محصولات […]
دیدگاه بگذارید