تکنولوژی جدید شارژ سریع برای سامسونگ گلکسی اس 10

تا به امروز اخبار گوناگونی از مشخصات فنی داخلی و طراحی ظاهری در نظر گرفته شده برای خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 منتشر شده است. شما می توانید برای اطلاع دقیق به وب سایت ما مراجعه کنید. امروز نیز بار دیگر خبری از این خانواده قدرتمند منتشر شده است که نشانگر فعالیت سامسونگ در راستای بهبود تکنولوژی شارژ سریع برای این گوشی های هوشمند می باشد.

آیا سامسونگ بالاخره سنت شکنی می کند؟

این غول کره ای مدت طولانی است که از شارژ سریع نسل دوم برای گوشی های هوشمند خود بهره می برد، البته شاید چنین اتفاقی تا به امروز منطقی بوده است، چون فناوری شارژ سریع حداکثر میزان 18 وات قدرت تولید می کند و گوشی های هوشمند سامسونگ حداکثر 15 وات توانایی ورودی دارند، پس با این اتفاق شارژ سریع نسل دوم پاسخ گوی این گوشی های هوشمند خواهد بود.

اما طبق آخرین اخبار منتشر شده و گزارش یک فعال عرصه تکنولوژی و گوشی های هوشمند که همواره ویژگی های بسیاری از گوشی ها هوشمند را قبل از رونمایی آن ها اعلام کرده است، با نام Ice universe در صفحه توییتر خود چنین متنی را پست کرده “گوشی های هوشمند با شارژ 15 واتی سامسونگ به تاریخ خواهند پیوست”. گویا سامسونگ قرار است برای گوشی های هوشمند سال میلادی جدید خود سنت شکنی کرده و بهبود چشم گیری در زمینه شارژ گوشی های هوشمند خود داشته باشد.

هوآوی پیشگام در زمینه فناوری شارژ سریع

آخرین نسخه شارژ سریع، یعنی نسل 4.0 این قابلیت، توانایی تولید حداکثر 27 وات قدرت را دارد، اما جالب است بدانید هوآوی با استفاده از فناوری اختصاصی خود چنین میزان قدرتی را تا 40 وات افزایش می دهد، هوآوی از چنین قابلیتی برای گوشی P20 pr0 خود با باتری 4000 میلی آمپری استفاده می کند. توان بالای 40 واتی این تکنولوژی قابلیت شارژ 80 درصدی این گوشی هوشند را در مدت 45 دقیقه دارد.

هوآوی p20 pro

حال با این اتفاق گویا سامسونگ قصد ندارد چیزی برای گوشی های هوشمند خانواده گلکسی اس 10 کم بگذارد. این گوشی های هوشمند قرار است قبل از نمایشگاه MWC (کنگره جهانی موبایل) بصورت رسمی رونمایی شوند.

منبع: sammobile

پست های مرتبط

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود