شرکت NEC از دو نمایشگر تجاری خود رونمایی کرد

شرکت NEC امروز از دو نمایشگر 65 خود رونمایی کرد. این شرکت دو مدل از محصولات سری C651Q و V654Q را با کیفیت 4K و با ویژگی های یک نمایشگر تجاری به بازار عرضه کرد. هر دو نمایشگر یاد شده از بدنه ای سبک و باریک استفاده می کنند تا نصب آن در هر مکانی به راحتی صورت گیرد.

هر دو مدل C و V دارای یک پوشش صنعتی با پوشش ضد حساسیت، ضد انعکاس و ارائه وسعت دید بالا هستند. هر دو مدل با بدنه فلزی و موتور تصویر SpectraView Engine باعث می شود تا کنترل رنگ کامل را در سراسر پنل شاهد باشیم.

از آنجایی که هر دو محصول برای مصارف تجاری ساخته شده اند، برای هر دو مدل از سنسورهای دما استفاده شده تا در استفاده های طولانی مدت و شرایط نگه داری متفاوت، دمای داخلی کاهش یافته تا کاربر را برای این کاهش دما مجبور به کاهش نور نمایشگر نکند. بخش اتصالات این نمایشگرها شامل سه پورت HDMI 2.0، دو DisplayPort 1.2 و یک DisplayPort است.

از دیگر مشخصات این نمایشگر می توان به نسبت تصویر 16:9، رزولوشن 2160×3840 پیکسل، پشتیبانی از نرخ 60 هرتز در تمام رزولوشن ها، تراکم 68 پیکسل در هر اینچ، نهایت روشنایی 400 نیت، کنتراست تصویر 4000 به 1، زاویه دید گسترده 178 درجه، زمان تاخیر 8 میلی ثانیه و مصرف انرژی 200 وات اشاره کرد.

نمایشگرهای صنعتی از ماهیت متفاوتی نسبت به نمایشگرهای خانگی بهره می برند. این نوع نمایشگرها باید در محیط های باز و پر نور به خوبی فعالیت خود را انجام دهند.

پست های مرتبط

LG Display قصد دارد پنل‌های OLED گیمینگ با نرخ تازه‌سازی و وضوح قابل تنظیم را به تولید انبوه برساند

شرکت AOC از مانیتور گیمینگ پیشرفته خود به نام AGON Pro AG246FK رونمایی کرد

شرکت TCL از دو مانیتور گیمینگ 27 و 34 اینچی رونمایی کرد