تیزر ویدئویی رسمی منتشر شده از دوربین سلفی 4K سامسونگ گلکسی اس 10

قابلیت های ویژه ای که برای گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 در نظر گرفته شده گویا تمامی ندارد، پیش از این استفاده از صفحات نمایش اینفینیتی o (صفحه نمایش یکدست و بدون ناچ با حفره ای در صفحه نمایش برای قرار گرفتن دوربین سلفی) اولد برای این گوشی های هوشمند از جمله قابلیت هایی بود که تا به الان برای هیچ گوشی هوشمندی مورد استفاده قرار نگرفته است. اما در تیزر رسمی منتشر شده به همراه توضیحات داده شده، مجهز شدن به دوربین سلفی با قابلیت فیلمبرداری 4K نیز برای این گوشی های هوشمند در نظر گرفته شده است.

سنسور دوربین سلفی گلکسی اس 10 با کیفیت 4K

تیزر های رسمی دیگری نیز برای این گوشی هوشمند منتشر شده که مهمترین این تیزرها، دوربین سلفی 4K سامسونگ گلکسی اس 10 بود که برای شما بازدیدکنندگان عزیز وب سایت بنچیمو در نظر گرفته ایم.

تمام گوشی های هوشمند این خانواده قدرتمند از سنسور 10 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی خود بهره خواهند برد، با این تفاوت که گلکسی اس 10 پلاس در کنار سنسور 10 مگاپیکسلی از سنسور عمقی دیگری برای عکسبرداری سه بعدی نیز بهره خواهد برد.

گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

اولین بار می باشد که سنسور های دوربین سلفی گوشی هوشمندی، قابلیت فیلمبرداری 4K را دارد و گوشی های خانواده گلکسی اس 10 نیز اولین گوشی های هوشمندی خواهند بود که از چنین قابلیتی بهره می برند.

تاریخ 20 فوریه (1 بهمن) چهارشنبه هفته بعد، قرار شده مراسم رونمایی مجلل پرچمدارن جدید سامسونگ به همراه ساعت هوشمند گلکسی اسپرت جدید این شرکت در شهر سانفرانسیسکو بصورت رسمی برگزار شود.

شما را به دیدن این تیزر ویدئویی رسمی سامسونگ دعوت می کنیم.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد