مشخصات فنی دقیق از گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10

مشخصات فنی منتشر شده از گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10

گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 با توجه به شایعات و اخباری که تا کنون منتشر شده اند، گویا امکانات ویژه ای را با خود به همراه خواهند داشت، دیروز تیزر رسمی ویدئویی از دوربین سلفی 4K این گوشی های هوشمند منتشر شد و خانواده گلکسی اس 10 اولین گوشی های هوشمندی خواهند بود که از چنین سنسور های دوربین سلفی بهره خواهند برد. اما مشخصات فنی دقیقی از گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 منتشر شده، و گویا این اطلاعات معتبر تر از تمام اخباری بودند که از این محصولات جدید منتشر شده است.

گوشی های خانواده گلکسی اس 10 از شایعه تا واقعیت

تصاویر جدید از برگه هایی که اطلاعات فنی این گوشی های هوشمند در آن قید شده منتشر شد، هنوز مشخص نیست که آیا این مشخصات فنی معتبر خواهند بود یا خیر. اما با توجه به منابع معتبری که این تصاویر و مشخصات را منتشر کرده اند، به معتبر بودن این اطلاعات افزوده.  با توجه به نزدیک بودن مشخصات دیده شده در این تصاویر و اخباری که تاکنون منتشر شده، به احتمال خیلی زیاد گوشی های خانواده گلکسی اس 10 نیز با چنین مشخصات فنی رونمایی خواهند شد.

سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس اولین گوشی هوشمند این شرکت خواهد بود که صفحه نمایشی با حداکثر میزان روشنایی 800 نات را ارائه می دهد.

اما تا به الان گمان می کردیم صفحه نمایش 6.4 اینچی برای گلکسی اس 10 پلاس در نظر گرفته خواهد شد، اما با توجه به مشخصات جدید، این گوشی هوشمند از صفحه نمایش 6.3 اینچی با رزولوشن 3040×1440 پیکسلی بهره خواهد برد.

مشخصات سنسور های دوربین

گوشی های سامسونگ گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس هر دو از دوربین های اصلی سه گانه ای بهره می برند. سنسور 12 مگاپیکسلی 45 درجه ای تله فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 و سنسور 12 مگاپیکسلی 77 درجه ای با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.5 به همراه سنسور 16 مگاپیکسلی 123 درجه ای عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 برای دوربین های اصلی این گوشی های هوشمند در نظر گرفته شده است.

البته نباید فراموش کنیم تمامی گوشی های این خانواده قدرتمند از سنسور های 10 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 4K برای دوربین سلفی خود بهره می برند، اما گلکسی اس 10 پلاس در کنار این سنسور قدرتمند و با کیفیت از سنسور عمقی نیز بهره مند خواهد بود.

اطلاعات دیگری از این گوشی های هوشمند منتشر نشده، باید کمتر از یک هفته صبر کنیم و ببینیم پرچمداران جدید سامسونگ با چه امکانات و مشخصات فنی رونمایی خواهند شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد