جایزه بزرگ آنر برای برگرداندن نمونه آزمایشی گم شده در آلمان!

سالهاست که اوضاع مخفی کاری در کمپانی های سازنده گجت های هوشمند خصوصا موبایل ها اصلا خوب نیست و بزرگترین شرکت ها، قادر به حفظ اسرار داخل کمپانی و دستگاه های معرفی نشده نیستند. اما اتفاق عجیبی که بارها در مورد سازندگان رخ داده، گم شدن نمونه های آزمایشی دستگاه ها پیش از معرفی رسمی بوده است.

در زمان آیفون 4، یکی از مهندسین اپل نمونه آزمایشی این دستگاه را گم کرد که به دنبال آن از اپل اخراج شد. سال گذشته پیکسل 3 گوگل نیز گم شد تا عکس های آن پیش از معرفی رسمی، در داخل یک قطار منتشر شود. اما این اتفاق زیاد به حال پیکسل 3 فرقی نکرد چون همان روزها، عکس های رسمی این دستگاه به همراه مشخصات فنی کامل آن فاش شد تا یکی از کسل کننده ترین رونمایی های تاریخ گوشی های هوشمند توسط گوگل رقم بخورد.

اکنون سناریویی تکراری در مورد یک سازنده دیگر که تا به امروز سابقه چنین چیزی را نداشته رخ داده است و آنر هم به جمع سازندگان بزرگی که موفق به گم کردن نمونه آزمایشی دستگاه خود پیش از معرفی رسمی شده اند، پیوسته است. اما عکس العمل این کمپانی چینی به این اتفاق به نوع خود جالب توجه بوده است. آنر حاضر است به کسی که نمونه آزمایشی گم شده این کمپانی را پس بدهد، 5000 یورو جایزه بدهد که رقم قابل توجهی است.

داستان از این قرار است که یکی از کارمندان آنر، در مسیر دوسلدورف به مونیخ، نمونه آزمایشی یک گوشی هوشمند از کمپانی را گم کرده است. این دستگاه داخل یک محافظ خاکستری رنگ قرار دارد و روی لنزهای دوربین دستگاه نیز پوشیده شده است.

تصور میشود این نمونه آزمایشی، یکی از گوشی های معرفی نشده سری آنر 20 باشد. رقم بالای جایزه نشان میدهد آنر اصلا نمیخواهد دستگاه به دست افراد اشتباهی بیفتد. چرا که اگر احیانا یکی از افشا کنندگان اخبار تکنولوژی این نمونه آزمایشی را پیدا کند، میتواند پول بسیار بیشتری نسبت به جایزه تعیین شده از سوی آنر به دست بیآورد. در یک دنیای منظم و ایده آل، اتفاق طبیعی این است که دستگاه بدون مشکل به شرکت آنر فرستاده شود اما در جامعه ای زندگی میکنیم که پول حرف اول را میزند. اما اگر نمونه آزمایشی به دست یک فرد عادی افتاده باشد، جایزه 5000 یورویی آنر مژدگانی بسیار خوبی است.

منبع: wccftech

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !