جدیدترین اطلاعات از گوشی شیائومی Mix Fold 4

Digital Chat Station مشخصات گوشی شیائومی Mix Fold 4 آینده را منتشر کرده و بر اساس اطلاعاتی که ارائه شده، کاملا واضح است که این گوشی یک دستگاه قدرتمند خواهد بود.

طبق اطلاعات ارائه شده، گوشی شیائومی Mix Fold 4 با اسنپدراگون 8 نسل 3، حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. می‌توانیم فرض کنیم که مدلی با ذخیره‌سازی کمتر هم وجود دارد. همچنین قرار است یک باتری با چگالی بالا با شارژ سیمی 100 وات و همچنین پشتیبانی از شارژ بی‌سیم در این گوشی وجود داشته باشد.

علاوه بر این مشخصات، گوشی شیائومی Mix Fold 4 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم ثابت و باز است. یک دوربین پریسکوپ جدید هم در دسترس است. در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد سیستم دوربین وجود ندارد، اما با توجه به قیمت بالای این گوشی تاشو و سابقه خوب شیائومی در طراحی دوربین، می‌توان حدس زد که دوربین این گوشی شیائومی بسیار خوب باشد.

نکته دیگری که منبع این خبر فاش کرد مربوط به افزودن قابلیت‌های ارتباطی ماهواره‌ای دو طرفه و همچنین مقاومت در برابر آب بود. با این حال، قابل توجه است که شیائومی شاید برخی از این ویژگی‌ها را فقط در بازار داخلی در دسترس قرار دهد. طرفداران مشتاقانه منتظر شیائومی Mix Fold 4 هستند. رقابت در سری گوشی‌های تاشو بسیار بیشتر از آنچه که تصور می‌شد بالا گرفته و شرکت‌های بیشتری با پیشنهادات فوق‌العاده وارد بازار می‌شوند. گزارش‌های اخیر خبر از این می‌دهد که امسال 27 گوشی تاشو عرضه می‌شود و در میان این گوشی‌ها، گزینه‌های شگفت‌انگیز را خواهیم دید.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود