جعبه گشایی پاور 750 وات طلایی MSI MPG A750GF

یک پاور قابل اطمینان هم طول عمر قطعات را تضمین می کند و هم از هزینه های نجومی قبض برق جلوگیری می کند. بارها به این نکته اشاره کرده ایم که پاور یکی از مهمترین قطعات سیستم کامپیوتر شما است. پس باید در انتخاب آن دقت ویژه ای شود. در این بخش نگاهی به پاور 750 وات طلایی MSI MPG A750GF داریم.

پاور MSI MPG A750GF یک منبع تغذیه با ابعاد استاندارد است که در هر کیس جا می شود. ابعاد 160×150×86 میلی متری آن، حتی برای کیس های کوچک هم مناسب است. جدا از ابعاد، قابلیت تمام ماژولار بودن آن، دست کاربر را برای یک اسمبل تمیز و بدون پیچیدگی باز می گذارد. ام اس آی چهار مدل با سه توان را برای این نسل در نظر گرفته. مدل های 650 وات، 750 وات، 850 وات و 750 وات سفید در سری MPG AxxxGF دیده می شود.

گواهینامه 80 پلاس طلایی، ساختار Active PFC در کنار خازن های تمام ژاپنی، راندمان 90 درصد را A750GF هدیه می دهد. تعداد دو کابل تامین برق پردازنده، این پاور را مناسب برای پردازنده های پرمصرف و قدرتمند می سازد. همچنین اگر از کارت گرافیک هایی با تعداد کانکتور زیاد (2 یا 3 کانکتور) استفاده می کنید، با داشتن 6 کانکتور PCIe، نگرانی در این زمینه نباید داشته باشید.

همچنین یک فن 120 میلی متری برای خنک سازی قطعات مهم در نظر گرفته شده که با سرعت چرخش هوشمند، در زمان نیاز (افزایش بار کاری یا دما) سرعت چرخش آن تنظیم می شود. همین موضوع هم نویز کم در بیشتر مواقع را ارائه می کند. پروتکل های امنیتی همچون OVP / OCP / OPP / OTP / SCP / UVP از پاور و قطعات در صورت بروز مشکلات ناخواسته جلوگیری می کند. پاور A750GF در محدوده قیمت 3 میلیون 400 هزار تومان با گارانتی آونگ در دسترس خریداران قرار دارد.

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !