فصل دوم بازی MultiVersus از فردا شروع می شود

اگر از طرفداران بازی MultiVersus  هستید، حسابی خودتان را آماده کنید چون فصل دوم تا چند ساعت دیگر آغاز خواهد شد و مبارزات شروع می شوند.

شروع مسابقات جدید

امروز آخرین روز از فصل 1 MultiVersus است و طرفداران دو آتیشه این عنوان از خود می ‌پرسند که چه اتفاقی برای آینده این بازی شبکه جذاب می‌افتد؟ با توجه به اینکه پایان فصل 1 برای امروز برنامه ریزی شده بود، بسیاری از توسعه دهنده Player First انتظار داشتند که اعلامیه ای را برای فصل 2 اعلام کند و این دقیقاً همان چیزی است که از طریق حساب رسمی توییتر بازی ارائه کرد.

توجه داشته باشید که در ابتدای آغاز فصل دوم بازی MultiVersus، شما یک بسته برای تعمیر و بهبود عملکرد دریافت خواهید کرد که نصب آن الزامی می باشد.

در مورد شخصیت‌های جدید برای فصل دوم، این امکان وجود دارد که چند مبارز به عنوان بخشی از منو در عنوان جدید معرفی شوند، مشابه آنچه که Stripe و Black Adam معرفی شدند. هر چند این فقط یک حدس و گمان محض از طرف طرفداران است، و حتی ممکن است اصلاً شاهد افشای هیچ شخصیتی نباشیم. بهترین کاری که می‌ توانیم انجام دهیم صبر برای شروعی جدید است.

بازی های آنلاین و تحت شبکه در سالهای اخیر رشد عجیبی داشته اند و شرکت های بزرگی هم در این زمینه وارد شده اند. بازی مولتی ورس یکی از همان های جذاب استکه کاربران زیادی هم دارد.

MultiVersus یک بازی مبارزه ای و شبکه رایگان است که توسط Player First Games توسعه یافته و توسط Warner Bros. Interactive Entertainment منتشر شده است. در این بازی شما شاهد حضور بسیاری از شخصیت‌های مختلفی در عنوان های برادران وارنر هستید، از جمله شخصیت‌هایی از برادران وارنر، دی سی کامیکس، اچ‌بی‌او، ترنر اینترتینمنت و شبکه کارتون. بازی مولتی ورس هم اکنون برای پلتفرم های مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S در دسترس است.

به نظر شما در فصل دوم با چه کاراکترهای جدیدی مواجه خواهیم شد؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024