جعبه گشایی پاور SHARKOON SILENT STORM COOL ZERO 850W

تا کنون با پاورهای زیادی روبرو بوده ایم اما تجربه ثابت کرده است اگر به دنبال یک پاور بی نقص هستید باید هزینه زیادی بپردازید. حال شارکن ثابت کرد که می توان با هزینه معقول پاوری با امکانات فراوان و عملکرد خوب را دریافت کرد. در این ویدیو پاور 850 وات شارکن مدل SHARKOON SILENT STORM COOL ZERO 850W را جعبه گشایی می کنیم.

این پاور اولین منبع تغذیه ای است که از Sharkoon دریافت کرده ایم و باید اعتراف کنیم که آن را دوست داشتیم. کیفیت ساخت همانطور که از یک پاور رده بالا انتظار داریم خوب است، راندمان 80 Plus Gold محبوب ترین استاندارد پاور در حال حاضر است، پایداری ریل شاید بهترین نباشد اما نسبت به رده محصول و بسیاری از پاورهای موجود در بازار کاملاً پایدار است و سطح نویز هم بسیار کم است. نویز فن استفاده شده حتی در بارکاری بالا هم قابل شنیدن نیست که همین موضوع می تواند آن را برای کاربران حساس مناسب کند.

شارکن امکانات بسیاری مانند غیر فعال کردن فن در زمان بیکاری و روشن ماندن فن یک دقیقه پس از خاموشی سیستم را در کنار کیفیت ساخت بالا، خازن های تمام ژاپنی و ظاهری جذاب با ساختار تمام ماژولار برای این مدل در نظر گرفته است. به راحتی می توان گفت که این پاور نسبت به قیمتی که دارد یکی از بهترین های بازار است. البته به زودی بررسی تخصصی این پاور را منتشر می کنیم.

پست های مرتبط

طراحی حلقه شارژ MagSafe در آیفون 16 نازک‌تر خواهد بود

اطلاعات جدیدی از گوشی مورد انتظار Xperia 1 VI شرکت سونی منتشر شد

اپل وجود مشکل پخش نشدن صدای آلارم آیفون را تایید کرد