ظرفیت حافظه داخلی خانواده آیفون 14 در هاله ای از ابهام

گوشی های جدید آیفون 14 و آیفون 14 پرو اپل در ماه آینده معرفی می شوند. در حالی که مدل های استاندارد همان طراحی آیفون 13 را خواهند داشت. در مدل های پرو آیفون 14 قبلا دو برابر ظرفیت ذخیره سازی در مقایسه با آیفون 13 پرو گزارش شده بود. اکنون یک تحلیلگر معتقد است که با وجود افزایش قیمت، گوشی های جدید همان مقدار فضای ذخیره سازی مدل های فعلی را خواهند داشت.

قبلا توسط TrendForce گزارش شده بود که مدل های آینده iPhone 14 Pro اپل می توانند با ظرفیت ذخیره سازی 256 گیگابایتی افزایش یافته شروع شوند. در مقابل آن “جف پو” که یک تحلیلگر است می گوید که گوشی های آینده شرکت اپل همان ظرفیت گوشی های فعلی را خواهند داشت. طبق گمانه زنی های این تحلیلگر iPhone 14 Pro دارای همان ظرفیت ذخیره سازی خواهند بود که شامل 128 گیابایت، 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت می باشد.

به غیر از شایعه افزایش ظرفیت ذخیره سازی “مینگ چی کو” اظهار داشت که مدل های iPhone 14 Pro دارای افزایش قیمت خواهند بود. اگر سخنان کو اهمیت زیادی داشته باشد، آیفون 14 پرو با ظرفیت حافظه داخلی ثابت، به طور بالقوه گرانتر از مدل های فعلی خواهد بود. در حالی که کو به ارقام دقیق اشاره نکرد، انتظار داریم آیفون 14 پرو با قیمت 1099 دلار و iPhone 14 Pro Max با قیمت 1199 دلار عرضه شود. با این حال، در این مرحله این ها گمانه زنی هایی بیش نیستند و حرف آخر را اپل می زند.

انتظار می‌رود مدل‌های iPhone 14 Pro دارای طراحی بزرگ با نمایشگری به همراه دو بریدگی برای Face ID و دوربین جلو باشند. علاوه بر این، برآمدگی دوربین های پشت نیز با سنسورهای پیشرفته بزرگتر می شود. ما همچنین منتظر یک گزینه جدید رنگ بنفش برای این سری هستیم.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !