مشخصات گوشی های سری Vivo V25

بر کسی پوشیده نیست که گوشی هوشمند Vivo V25 در تاریخ 17 آگوست در هند به صورت رسمی عرضه می شوند. تا به الان می دانستیم که دو مدل  Vivo V25 و Vivo V25 Pro منتشر خواهند شد اما در عکسی که به تازگی منتشر شده احتمال می رود یک مدل سومی از این گوشی به نام Vivo V25e در همان زمان عرضه خودنمایی کند.

این تصویر فاش شده دارای عکس های زنده از تلفن های بسیار مشابه در یک جفت رنگ با برچسب Vivo V25 و V25e است و نشان می دهد که Vivo V25e با رنگ وانیلی منتشر می شود و پایین ترین رده این سه مدل است. این گوشی با نمایشگر 6.44 اینچی +AMOLED FullHD، چیپست اسنپدراگون 720G 4G با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه قابل ارتقا، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، اولتراواید 8 مگاپیکسلی و سلفی 44 مگاپیکسلی همراه است در رنگ های نارنجی و مشکی در کنار وانیلی Vivo V25 به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

این خبر بزرگی است زیرا راه اندازی بازار هند تنها چیزی است که در حال حاضر تایید شده است. در مورد V25 منبع ادعا می کند که در رنگ های طلایی آفتابی و مشکی الماسی منتشر خواهد شد که اولین مورد احتمالا با تغییر رنگ مواجه خواهد شد. بعضی ها بر این باورند که Vivo V25 دارای صفحه نمایش +AOLED FulHD، چیپست مدیاتک Dimensity 900 و 8 گیگابایت رم، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با سنسور لرزش گیر اپتیکال OIS و سنسور فوق عریض و عمق به همراه شارژ سریع 44 واتی است.

در مورد Vivo V25 Pro باید بدانید که این شرکت قبلا طراحی این گوشی را به چالش کشیده و تغییر رنگ جادویی پشتی را تایید کرده است. با توجه به افشای اطلاعات و شایعات قبلی این گوشی دارای چیپست Dimensity 1300 و سه دوربین پشتی است که دوربین اصلی آن یک واحد 64 مگاپیکسلی با پشتیبانی از سنسور لرزش گیر اپتیکال OIS و حالت Super Night است. یک دوربین 32 مگاپیکسلی Eye AF در جلو قرار دارد، در حالی که نرخ تازه سازی نمایشگر 120 هرتز است. V25 Pro دارای باتری 4830 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی خواهد بود.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد