دانلود قسمت اول فصل سوم گرند تور / قسمت 1 فصل 3 مستند The Grand Tour

بالاخره بعد از مدت ها انتظار فصل سوم جذاب ترین مستند دنیا یعنی گرند تور منتشر شد. سه مجری محبوب یعنی جرمی کلارکسون، هاموند و جیمز می، با خروج از شبکه بریتانیایی، به شبکه آمازون پیوستند تا با مستند گرند تور، دوباره به پر بیننده ترین برنامه تلویزیونی جهان تبدیل شوند. پس از فصل یک و فصل دو، اینک باید منتظر اتفاقات جالب و دیدنی در فصل سوم مستند گرند تور باشیم.

تریلر فصل سوم مستند گرند تور / GRAND TOUR و زمان پخش آن

شایعه توقف تولید مستند گرند تور / GRAND TOUR پس از فصل ۳ بی اساس ماند

مستندهای خودرویی با ترکیب جرمی، هاموند و جیمز می نزدیک به 2 دهه است که به بهترین و پر بیننده ترین مستندهای خودرویی و البته غیر خودرویی تبدیل شده است. مستند گرند تور هم از این قاعده خارج نیست. آمازون با آزادی عمل و صرف هزینه های بسیار برای هر قسمت گرند تور، این مستند را بیش از پیش به بخش های چالشی و جذاب تبدیل کرده است.

در اولین قسمت از فصل سه مستند گرند تور، هر سه مجری سوار بر ماسل کارهای آمریکایی، خیابان های دیترویت را به آتش می کشند و پس از آن به سراغ بررسی مک لارن سنا می روند تا شروعی جذابی باشد برای فصل 3. قسمت اول فصل سوم همچنان در چادر برگزار می شود و احتمال دارد با حذف استودیوی محرک گرندتور از فصل 4، این روش اجرا به خاطره ها بپیوندد.

پست های مرتبط

بررسی ماشین اصلاح VGR V-001 / خفن، جذاب و کابردی

جعبه گشایی و نصب یک صندلی گیمینگ جذاب، راحت و خفن / RAIDMAX DK729

سریعترین پردازنده با بیشترین دردسر i9-14900KS