باتری هایی قدرتمند با فناوری جدید شارژ سریع برای خانواده سامسونگ گلکسی اس 10

در حالی که تنها یک ماه تا رونمایی گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 باقی مانده است، هر روز به مراسم باشکوه سامسونگ نزدیک تر می شویم. دیروز بود که تصاویر نهایی و طرح قطعی این گوشی های هوشمند منتشر شد. خانواده گلکسی اس 10 قرار است در قاب سه گوشی هوشمند قدرتمند بصورت رسمی در تاریخ 20 فوریه رونمایی شود. حال اطلاعات جدید از باتری های در نظر گرفته شده برای این محصولات جدید منتشر شده است که گویا شایعات پیش از این در خصوص مشخصات فنی گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 در بیشتر موارد درست بوده است.

سامسونگ گلکسی اس 10

باتری های قدرتمند به همراه فناوری شارژ سریع

برای مدل گرانقیمت این خانواده یعنی سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس باتری 4000 میلی آمپری در نظر گرفته شده است، گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10E نیز به ترتیب از باتری های 3500 و 3100 میلی آمپری بهره خواهند برد، با نگاهی به گذشته می بینیم که گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به ترتیب از باتری های 3000 و 3500 میلی آمپری استفاده کرده بودند، و اما جالب است بدانید گوشی های هوشمند میان رده سری M جدید سامسونگ از باتری های قدرتمند 5000 میلی آمپری استفاده می کنند.

سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

با این اتفاق شاید در نظرتان انتخاب چنین باتری هایی برای گوشی های هوشمند گلکسی اس 10 درست به نظر نیاید، اما بهتر است بدانید با توجه به اینکه گوشی های گذشته و میان رده این شرکت از پردازنده های نسل قبلی بهره می برند قطعا به باتری های قدرتمندی نیاز دارند، اما خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 قرار است از پردازنده 7 نانومتری جدید کوآلکلام یعنی اسنپدراگون 855 بهره می برند. انتخاب چنین پردازنده قدرتمندی به طبع مصرف انرژی این گوشی های هوشمند را به میزان قابل توجهی کاهش خواهند داد.

البته سامسونگ بیان کرده است این بار برای این محصولات جدید خود از فناوری شارژ سریع جدید استفاده خواهد کرد، قابلیتی که شرکت قدرتمندی چون اپل هنوز در این زمینه مشکلات اساسی دارد.

منبع: phonearena

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد