درگ، رولینگ ریس و تست ترمز هاچ بک های معتبر بازار جهانی

درگ ریس را باید یکی از جذاب ترین مسابقات خودرویی دانست. مسابقاتی که نه تنها خودرو دوستان بلکه افراد کم توجه به این رشته را هم گاه مجذوب خود می کند. این بار هاچ بک های معروف اروپایی و یک آمریکایی به جان هم افتاده اند تا مشخص شود کدام یک برنده این میدان است.

در این مسابقه خودروهای فورد فوکوس RS، مرسدس AMG A35، بی ام و M140i، فولوکس واگن گلف R و آئودی S3 در آیتم های درگ، رولینگ ریس و تست ترمز با هم به رقابت می پردازنده. نماینده آمریکایی یعنی فورد فوکوس RS از یک موتور 2.3 لیتری توربوشارژر با توان 350 اسب بخار استفاده می کند. این خودرو با توجه به جعبه دنده دستی 6 سرعته، قدرت را به هر چهار چرخ منتقل می کند.

مرسدس AMG A35 یکی از هاچ بک های اسپرت و عضلانی این گروه است که با موتور 2.0 لیتری توربو شارژر  می تواند قدرت 302 اسب بخار را تولید کند و در نهایت با استفاده از جعبه دنده 7 سرعته خودکار دو کلاچ، شتاب صفر تا صد 4.7 ثانیه را محیا سازد.

بی ام و M140i تنها هاچ بک 6 سیلندر دیفرانسیل عقب است که با موتور 3.0 لیتری، توانایی تولید 335 اسب بخار را دارد. و در آخر آئودی S3 و فولوکس واگن گلف R دوقلوهایی هستند که هر دو از موتور TFSI بنزینی 2.0 لیتری توربو شارژر با توان 296 اسب بخار استفاده می کنند. هر دو مدل با انتقال قدرت به هر چهار چرخ، عملکرد خوبی را از خود به نمایش می گذارند.

پست های مرتبط

بررسی ماشین اصلاح VGR V-001 / خفن، جذاب و کابردی

جعبه گشایی و نصب یک صندلی گیمینگ جذاب، راحت و خفن / RAIDMAX DK729

سریعترین پردازنده با بیشترین دردسر i9-14900KS