ویدئویی از تست سرعت سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس و سامسونگ گلکسی نوت 9

گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10، اولین محصولات این شرکت کره ای بودند که به پردازنده های 7 نانومتری نسل جدید مجهز شدند. پیش از این پرچمداران آخرین پرچمدار این شرکت گلکسی نوت 9 بود که از پردازنده 11 نانومتری اسنپدراگون 845 بهره می برد. البته با توجه به اینکه سامسونگ طبق روال همیشگی از دو پردازنده اسنپدراگون و اگزینوس بر حسب موقعیت جغرافیایی عرضه گوشی های خود استفاده می کند، این گوشی های هوشمند نیز از چنین اتفاقی مستثنی نیستند. اما این بار تصمیم گرفته ایم تا ببینیم گل سرسبد پرچمداران جدید این شرکت یعنی سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس در مقابل سامسونگ گلکسی نوت 9 چه عملکردی را از خود نشان خواهد داد.

سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

رقابتی جالب پرچمداران جدید و قدیمی سامسونگ

سرعت بالاتر و عملکرد بهتر به همراه مصرف انرژی بسیار بهبود یافته پردازنده های 7 نانومتری به نسبت پردازنده نسل قبلی 11 نانومتری بر هیچ کس پوشیده نیست، اما جالب می شود تا ببینیم پردازنده های جدید تا چه اندازه عملکرد بهتری را به نسبت پردازنده های مسل قبلی از خود نشان می دهند.

سامسونگ گلکسی نوت 9

در ویدئویی که مشاهده می کنید، گوشی های هوشمند این شرکت با پردازنده های اختصاصی سامسونگ، یعنی اگزینوس در نظر گرفته شده اند. گلکسی اس 10 پلاس از پردازنده جدید اگزینوس 9820 و گلکسی نوت 9 از پردازنده اگزینوس 9810 بهره مند شده اند. بهتر است شما را به دیدن ویدئوی تست سرعت این دو گوشی هوشمند قدرتمند سامسونگ دعوت کنیم تا ببینیم در این تست که در شرایطی کاملا یکسان صورت گرفته، این گوشی های هوشمند چه عملکردی خواهند داشت.

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد