چالشی جدید برای سنسور حسگر انگشت اولتراسونیک سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

قطعا یکی از بهترین قابلیت های جدید در نظر گرفته شده برای گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10، سنسور حسگر اثر انگشت اولتراسونیک استفاده شده برای گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس می باشد. این قابلیت جذاب به نسبت سنسور های نوری که پیش از این برای محصولات سامسونگ استفاده می شد از سرعت بسیار بالاتری بهره مند شده.

این بار چالشی جدید برای این قابلیت جذاب گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 در نظر گرفته شده. پیش از این دیدم که سنسور حسگر اثر انگشت گلکسی اس 10 پلاس با پوشش گلس ضخیم، عملکرد مناسبی از خود نشان نداد و توانایی شناسایی اثر انگشت کاربر خود را نداشت.

اما این بار چالشی جدید برای این قابلیت جذاب پرچمدار جدید سامسونگ در نظر گرفته شده. همانطور که می دانید شما می توانید چند اثر انگشت متفاوت را برای قفل گشایی گوشی خود انتخاب کنید، سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس نیز از چنین قابلیت مستثنی نیست.

اما چالش اصلی این است، در صورتی که ما چند اثر انگشت مشابه را برای این گوشی هوشمند در نظر بگیریم، چه عملکردی را از خود نشان خواهد داد. طبعا به نظر خودم بهتر است زمانی که شما برای بار دوم اثر انگشت مشابهی را به گوشی می دهید، باید با اعلانی اعلام کند که این اثر انگشت پیش از این استفاده شده، اما جالب است که بعد گلکسی اس 10 به شما اجازه می دهد حتی تا سه مرتبه سنسور اثر انگشت مشابهی را ثبت کنید.

بعد از ثبت این اثرات انگشت جالب است که سنسور های این گوشی هوشمند دچار اختلال شده و اثر انگشت شما را در حالتی خاص شناسایی نمی کند.

شما را به دیدن این ویدئو دعوت می کنیم.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد