درگ استون مارتین DBS Superleggera و مرسدس AMG GT R


درگ ریس را باید یکی از جذاب ترین و هیجانی ترین مسابقات خودرویی دانست. در درگ، خودروها باید مسافتی را طی کرده تا مشخص شود کدام خودرو سریع تر از خط پایان می گذرد. اما در درگ ریس ممکن است نتایج با آنچه در برگه نوشته شده است متفاوت باشد. بروی برگه ممکن است یک خودرو اسب بخار و گشتاور بیشتری داشته باشد اما در عمل نسبت به خودروی دیگر عملکردی ضعیف تر را نشان دهد.

این بار دو مدعی یکی از آلمان و دیگری از انگلستان به هم رسیده اند تا با درگ ریسی مشخص کنند که کدام خودرو در طی یک مسافت تعیین شده عملکرد بهتری دارد. یکی از نماینده ها AMG GT R است که با همکاری مشترک مرسدس و شریک تیونرش AMG شکل گرفته است. این خودرو از یک موتور 8 سیلند 4 لیتری با آرایش V شکل استفاده می کند که با استفاده از توربوشارژر می تواند قدرت 577 اسب بخار و گشتاور 700 نیوتن متر را تولید کند. طبق اعلام مرسدس، این کوپه اسپرت می توان در مدت 3.6 ثانیه سرعت خود را با 100 کیلومتر در ساعت برساند. نکته جالب در مورد این خودرو، مصرف سوخت مناسب در کنار قدرت موتور بالای آن است که باعث شده به لطف جعبه دنده 7 سرعته، میانگین مصرف سوخته AMG GT R به 12.4 لیتر در 100 کیلومتر برسد.

اما نماینده بریتانیایی ها با ظاهری جسور آمده است تا قدرتش را به رخ رقیب دیرینه بکشد. استون مارتین DBS Superleggera با موتور V12 تویین توربوی خود قادر است تا قدرت 715 اسب بخار و گشتاور 900 نیوتن متری خود را از طریق جعبه دنده 8 سرعته ZF آلمان، به آسفالت برساند. این موتور 5.2 لیتری قادر است تا تمام 900 نیوتن متر گشتاور را از دور موتور 1800 دور در دقیقه در زیر پای راننده قرار دهد تا راننده بدون کوچکترین تاخیری با شتاب خیره کننده روبرو شود. در این ویدیو شتاب نماینده استون مارتین 3.4 ثانیه درج شده است اما در وب سایت رسمی استون مارتین شتاب این خودرو زیر 3.6 ثانیه اعلام شده است.

همانطور که مشاهده می کنید بروی برگه همه چیز به نفع استون مارتین است اما بهتر است برای انتخاب بهترین عملکرد ویدیو جذاب این درگ ریس را مشاهده کنید.

پست های مرتبط

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟

بررسی ماشین اصلاح VGR V-001 / خفن، جذاب و کابردی

جعبه گشایی و نصب یک صندلی گیمینگ جذاب، راحت و خفن / RAIDMAX DK729

1 دیدگاه

S.f شهریور 21, 1397 - 9:27 ب.ظ
Wowww perfect!!
دیدگاه بگذارید