دریافت تاییدیه برای دو مدل گوشی اپو رنو به همراه مشخصات فنی

اپو رنو

در آخرین اخبار منتشر شده از شرکت اپو، مطلع شدیم که این شرکت چینی خط تولید جدید گوشی های هوشمند خود را با نام رنو راه اندازی خواهد کرد. بعد از آن مطلع شدیم اولین گوشی هوشمند سری جدید محصولات اپو، از دوربین های اصلی با قدرت زوم 10 برابری مجهز خواهد شد. اما امروز اپو موفق شد برای دو مدل مختلف از اولین گوشی هوشمند خط تولید جدید رنو، بصورت رسمی تاییدیه دریافت کند.

اپو رنو در دو مدل 5G و 4G

در تاییدیه اصلی دریافت شده مهمترین چیزی که به چشم می آید مودم های مختلف در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد. اپو رنو در دو مدل با مودم های مختلف یکی با قابلیت پوشش شبکه های اینترنتی 5G و دیگری با پوشش شبکه های 4G معرفی خواهند شد.

اما سوای اینترنت 5G این گوشی هوشمند از مشخصات فنی قدرتمندی نیز بهره مند خواهد شد. برای مثال همانطور که در ابتدا گفته ایم سنسور های دوربین اصلی این گوشی هوشمند توانایی زوم 10 برابری را دارند. سنسور های 48+13+8 مگاپیکسلی برای دوربین های اصلی سه گانه به همراه سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

چنین سننسور های دوربین قدرتمندی، قطعا در آینده ای نزدیک که این گوشی هوشمند بصورت رسمی رونمایی خواهد شد، شاهد عملکرد فوق العاده سنسور های دوربین اصلی اپو رنو خواهیم بود.

اپو رنو

اما مشخصات فنی قدرتمند این گوشی هوشمند تنها به سنسور های قدرتمند آن محدود نمی شود و اپو صفحه نمایش داینامیک آمولد را برای این گوشی هوشمند جدید خود در نظر گرفته، این در حالی است که پیش از این گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 برای اولین بار از چنین صفحات نمایش بسیار با کیفیتی بهره بردند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد

اپل گوشی‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد