وداع با دوستان قدیمی: اولین تریلر رسمی از انیمیشن Toy Story 4 منتشر شد

انیمیشن مورد انتظار دیزنی در سال 2019، شاید بتوان گفت مورد انتظارترین عنوان این کمپانی در سال جاری، داستان اسباب بازی 4 است که آخرین روز خرداد ماه 98 در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد شد. پس از گذشت 24 سال از زمان پخش اولین قسمت از این انیمیشن فوق العاده دیدنی، قسمت چهارم آن به عنوان آخرین قسمت از این کالکشن بی نظیر پخش خواهد شد.

در قسمت سوم دیدیم که اندی پیش از رفتن به کالج، دوستان با وفای خود را که همان وودی و بازلایت یر و دیگر اسباب بازی ها باشند، به دختر بچه ای به نام بانی سپرد. بنابراین قسمت چهارم حول داستان اسباب بازی ها با صاحب جدیدشان میچرخد و طبق معمول همیشه، اسباب بازی های باوفا تلاش میکنند که صاحب خود را خوشحال و راضی نگه دارند. تا به امروز چندین پوستر از داستان اسباب بازی 4 منتشر شده و خبرهای متعددی در مورد آن شنیده ایم.

صداپیشه های شخصیت های مختلف این انیمیشن از جمله تام هنکس که مثل قسمت های قبل، در قالب وودی ایفای نقش خواهد کرد، تعریف زیادی از این قسمت کرده اند و احتمالا باید انتظار پایانی بسیار احساسی و تاثیرگذار را داشته باشیم. اکنون شما را دعوت میکنیم به اولین تریلر رسمی منتشر شده از انیمیشن Toy Story 4 که به تازگی منتشر شده است.

پست های مرتبط

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند

کنسول نینتندو سوییچ 2 با بازی‌های نسل قبلی سازگاری کامل دارد