دوچرخه برقی کشدار جهت حمل بار

همان طور که می دانید در دوره پیشرفت و نوآوری در هر زمینه هستیم و روزانه شاهد اختراعات و ابداعات جدید از سوی کمپانی ها و افراد مختلف می باشیم. هستند افرادی که دوچرخه یک وسیله حمل و نقل محبوب برایشان محسوب می شود که هم به عنوان تفریح و ورزش و هم انجام امور روزمره از آن استفاده می کنند. حال اگر این دوچرخه بتواند شرایط حمل بار بیشتری را بدون مزاحمت برای دوچرخه سوار فراهم کند، یک دوچرخه ایده آل خواهد بود. از این رو دوچرخه برقی کشدار جهت حمل بار یک محصول محبوب خواهد بود.

دوچرخه از اولین وسایل استفاده شده در حمل و نقل به شمار می رود که یک مهنس آلمانی با اضافه کردن یک سازه میانی که باز و بسته میشود آن را تبدیل به یک سازه خاص کرده است.

این دوچرخه که با نام Convercycle شناخته می شود دارای بخش میانی است که به سمت جلو و عقب حرکت می کند در نتیجه فرد دوچرخه سوارمی تواند هنگام گذاشتن بار یا صندلی کودک یا هر چیز دیگری از این قسمت بهره برد.

فرآیند باز و بسته کردن این سازه میانی فقط سه ثانیه به طول می انجامد و به راحتی با یک دست قابل انجام شدن است. وزن خود دوچرخه 28 کیلوگرم است که هنگام بارگیری تا 60 کیلوگرم را نیز متحمل می شود. پهنای این دوچرخه نیز در بخش نشیمن گاه از ۴۳ سانتیمتر فراتر نمی رود.

از ویژگی های دیگر این دوچرخه کشدار برقی می توان به چرخ های 28 اینچی، دستگیره های ارگونومیک، ترمزهای دیسکی، چراغ های جلو و عقب یکپارچه، سیستم کشش و انتقال هیدرولیکی 5 سرعته شیمانو مدل نکسوس اشاره کرد. همچنین به یک موتور 250 وات به همراه یک باتری قابل جابجایی مجهز شده است. سرعت این دوچرخه کشدار تا حداکثر 25 کیلومتر در ساعت افزایش می یابد.

منبع : newatlas.

پست های مرتبط

مسدود کردن قابلیت‌های هوش مصنوعی در موتور جست‌وجوی سافاری اپل تاثیر بزرگی به همراه نداشت

تعداد زیادی از کاربران آیفون با حمله فیشینگ مواجه شدند

کارشناسان همچنان از قیمت تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 اطلاعی ندارند !