آیفون ایکس اس با طراحی ویژه Caviar (لاکچری و سرسخت)

آیفون ایکس اس، ایکس اس مکس و ایکس آر امسال خود را به عنوان پرچمداران این شرکت آمریکایی معرفی کردند و با قیمت های نجومی خود هوش از سر کاربران عاشق این برند دوست داشتنی برده و بیشتر طرفداران پر و با قرص خود را از توانایی خرید نسل جدید گوشی های هوشمند خود مایوس کردند.

آیفون ایکس اس Caviar

کاویار یکی از شرکت های کوچکی است که همواره در سال به انتخاب خودش چند گوشی محدود را برای دیزاین خاص در نظر می گیرد، و طرح های خاص و البته بسیار گرانقیتی برای این گوشی های هوشمند در نظر می گیرد.

این بار نیز به سراغ پرچمدار اپل رفته است و طرحی جالب را بر روی این گوشی هوشمند پیاده کرده است. برای طراحی این گوشی هوشمند از متریال فلز و طلا استفاده شده است.

آیفون ایکس اس با طراحی ویژه Caviar

در نگاه اولیه طراحی انتخاب شده سوای حس لاکچری که می دهد، شما را به یاد طراحی های قرون وسطایی می اندازد. در پشت این گوشی هوشمند طراحی انتخاب شده از یک ساعت همانند ساعت های همان دوران استفاده شده است، و جالب است بدانید ساعت در نظر گرفته شده فقط جنبه ظاهری و تزئینی ندارد و واقعا کار می کند.

ترکیب زیبای طلا و فلز

ترکیب طلا و فلز همواره حس گرانقیمت بودن را به هر کسی می دهد. خرید چنین گوشی هوشمندی حتی بدون در نظر گرفتن طراحی اعمال شده بر روی آن کار آسانی نیست و عده ای محدود توانایی خرید آن را دارند، حال لحظه ای تصور کنید چنین گوشی هوشمندی با طلا و فلز طراحی شده باشد.

آیفون ایکس اس با طراحی ویژه Caviar (ساعت در نظر گرفته شده)

خوب شاید شما هم روزی بیلیونر شوید، بله بیلیونر چون برای خرید چنین گوشی لاکچری حتی میلیونر بودن هم کافی نیست. گویا قیمت مابین 6000 تا 7000 دلار برای این گوشی هوشمند با طراحی خاص در نظر گرفته شده است. طرح در نظر گرفته شده بر روی مدل 256 گیگابایتی آیفون ایکس اس اعمال شده است.

آیفون ایکس اس با طراحی ویژه Caviar

حس قدرت همان چیزی است که Caviar سعی کرده است در نوع طراحی خود به دارنده این گوشی هوشمند القا کند. باهم به تماشای ویدئو جعبه گشایی این محصول خاص و البته ساخته دست می نشینیم، تا در لذت دیدن اعجوبه Caviar شما را با خود سهیم کنیم. لذت ببرید!!!!!!

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !