رابط کاربری جدید اینستاگرام با دریافت بروز رسانی جدید

رابط کاربری جدید اینستاگرام با دریافت بروز رسانی جدید این نرم افزار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در روز های اخیر اخبار در زمینه حذف دنبال کنندگان و لایک های جعلی اینستاگرام  و نقص امنیتی در دانلود داده ها منتشر شد. این رسانه اجتماعی با پشتیبانی امنیتی کامل و تلاش داشته است تا خیال کاربران را از حیث امنیت این رسانه اجتماعی راحت کند.

رابط کاربری جدید اینستاگرام

اینستاگرام امروز خبر از بروزرسانی جدید این رسانه اجتماعی برای کاربران خود را داده است. بیشترین تغییر اتفاق افتاده در این بروزرسانی تغییر در نمایه کاربری کاربران اینستاگرام می باشد.

نمایه چدید بروزرسانی شده اینستاگرام

در قسمت نمایه تا به الان تصویر پروفایل در قسمت چپ قرار داشته است و تعداد دنبال کنندگان و دنبال شوندگان در قسمت راست کنار تصویر پروفایل قرار دارند. و توضیحات نمایه نیز در قسمت پایین تصویر قرار می گیرد. همانطور که در تصویر پایین می بینید.

اما در بروزرسانی جدید صورت گرفته، اینستاگرام تصمیم گرفته است بسیاری از آیکون های خود را جایش را با نوشته عوض کند. برای مثال قبلا دنبال کنندگان و دنبال شوندگان بصورت آیکون نمایان می شده است. تغییرات جدید این آیکون ها را به صورت نوشته در آورده است.

تغییرات دیگر

در بروز رسانی جدید اینستاگرام همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، تصویر پروفایل در قسمت راست قرار گرفته است. دیگر خبری از آیکون های دنبال کنندگان (followers) و دنبال شوندگان (following) دیده نمی شود.

در این بروزرسانی اتفاق افتاده که از امروز در دسترس کاربران از جمله کاربران ایرانی قرار گرفته است آیکون های ذکر شده به صورت نوشته درآمده است.

اینستاگرام همچنین دیگر تعداد پست ها را که قبلا در کنار دنبال کنندگان مشخص بوده است را در نسخه جدید این برنامه حذف کرده است. البته اینستاگرام اعلام کرده است این نسخه ارائه شده تقریبا آزمایشی بوده است و در چند هفته آینده تغییرات دیگری نیز اعمال خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

هوش مصنوعی Gemini Nano گوگل فرد را از تماس‌های کلاه‌برداری مطلع می‌کند

شرکت OpenAI مدل جدید هوش مصنوعی GPT-4o را معرفی کرد