رم Trident Z Royal جی اسکیل، نگین لوکس دنیای سخت افزار

 در کامپیوتکس 2018 بود که شرکت محبوب G.Skill از رم هایی با نورپردازی RGB و البته پوشش کریستالی رونمایی کرد. آن رم ها از نظر بدنه با مدل های Trident Z تفاوتی نداشتند و تنها در قالب پوشش نورپردازی دچار تغییراتی شده بود. اما اینک رم های Trident Z Royal این برند خوش نام تایوانی در ظاهری کاملا متفاوت و البته جذاب، با فرکانس های خیره کننده آمده است تا کامپیوترهای رده بالا را مزین کند.

رم های سری Trident Z Royal با یک نوار نورپردازی کریستالی با بدنه ای طلایی رنگ و یا کروم رنگ در بازار عرضه می شود. این رم ها در کل در سطحی بالاتر از دیگر رم های موجود در بازار قرار می گیرند که البته دلیل آن را باید ثبت اختراع طراحی کریستالی و ظاهر لوکس این سری از رم های جی اسکیل دانست.

زیبا و قدرتمند

رم های سری Trident Z Royal در کنار ظاهر لوکس، از فرکانس کاری بالا استفاده می کنند. در این رم ها شاهد فرکانس کاری 3000 مگاهرتز تا 4600 مگاهرتز هستیم که باعث شده این خانواده لوکس گزینه ای ایده آل برای هر سیستم رده بالایی باشد.

البته به علت لوکس بودن بیش از حد این ماژول ها، جی اسکیل در هر کیت حافظه یک تکه پارچه میکرو فیبر قرار داده تا کاربر با خیال راحت اثر انگشت و گرد و غبار را از روی این ماژول های زیبا پاک کند. سری Trident Z Royal از نسل جدیدی نورپردازی RGB استفاده می کند که در 8 نقطه مختلف قابل شخصی سازی است به طوری که کاربر می تواند با سلیقه خود این نورپردازی خیره کننده را کنترل کند.

و در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که ماژول های جدید جی اسکیل از PCB جدید بهره می برند تا در کنار افزایش کارایی، اورکلاک پایدار را به کاربر هدیه دهند. خریداران می توانند در کنار فرکانس های 3000 تا 4600 مگاهرتز و از بین ظرفیت های 16 تا 128 گیگابایت یک انتخاب منطقی را در نظر بگیرند.

پست های مرتبط

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟