راکستار زمان انتشار تریلر بازی GTA VI را به صورت رسمی اعلام کرد

سرانجام راکستار زمان انتشار تریلر بازی GTA VI را به صورت رسمی منتشر کرد. تریلر مورد انتظار Grand Theft Auto VI قرار است در روز سه‌شنبه، 5 دسامبر، ساعت 9 صبح به وقت شرقی منتشر شود. این اعلامیه جامعه بازی‌های ویدویی را در شور و هیجان و حدس و گمان قرار داده است.

Rockstar Games، سازنده سری Grand Theft Auto، تاریخ انتشار را تایید کرده است و طرفداران مشتاقانه در حال شمارش روز، ساعت و دقیقه هستند تا بتوانند اولین نگاه را به بازی جدید داشته باشند. انتظار می‌رود این تریلر نگاهی اجمالی به دنیای GTA VI، از جمله شخصیت‌ها و گیم‌پلی آن را ارائه دهد. گیمرها مدت‌ها منتظر انتشار تریلر جدید بودند، زیرا Grand Theft Auto V نزدیک به یک دهه پیش در سال 2013 منتشر شد و این زمان کمی برای انتظار نیست. از آن زمان، طرفداران برای قسمت جدیدی از این مجموعه بسیار مشتاق بودند و اکنون اعلام تریلر در نهایت به صورت رسمی به آن‌ها ارائه شد. بازی قبلی یک موفقیت بزرگ بود و تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های ویدیویی تمام تاریخ شد و تریلر جدید این پتانسیل را دارد که هیجان و انتظار بیشتری را ایجاد کند.

گمانه‌زنی‌ها در مورد محل و خط داستانی GTA VI بسیار زیاد بوده و شایعات حاکی از آن است که این بازی در شهر Vice City، مکانی که قبلا در Grand Theft Auto: Vice City به نمایش گذاشته شده بود، می‌گذرد. شایعات دیگر حاکی از آن است که بازی دارای چندین شهر و یک قهرمان زن خواهد بود، اگرچه این جزئیات تایید نشده است. انتظار می‌رود که انتشار تریلر جزئیاتی در این مورد و سایر جزئیات بازی ارائه دهد. در روزهای منتهی به انتشار تریلر، طرفداران اینترنت را برای هر گونه اطلاعات جزئی در مورد بازی جستجو می‌کردند. Rockstar Games در مورد این پروژه سخت صحبت کرده است و انتشار تریلر، اولین اطلاعیه رسمی در مورد بازی از زمان اعلام آن خواهد بود. انتظار می‌رود این تریلر یک رویداد بزرگ در دنیای بازی‌های ویدیویی باشد و طرفداران مشتاقانه منتظر این فرصت هستند تا در نهایت به صورت رسمی نمایشی کوتاه از این بازی مورد انتظار را ببینند.

انتشار تریلر تنها آغاز سفری طولانی و هیجان‌انگیز برای طرفداران سری Grand Theft Auto است. پس از انتشار تریلر، طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که جریان ثابتی از اطلاعات بازی، از جمله جزئیات مربوط به محیط، شخصیت‌ها و ویژگی‌های گیم‌پلی آن را مشاهده کنند. انتشار این تریلر مطمئناً هیجان و انتظار زیادی را به همراه خواهد داشت.

پست های مرتبط

روش حل کردن معمای سکه در بازی Silent Hill 2

نسخه بازسازی‌شده بازی Red Dead Redemption با قیمت 49.99 دلار در 29 اکتبر برای PC عرضه می‌شود

طبق یک پژوهش جدید 53% از گیمرها بازی‌های تک‌نفره را ترجیح می‌دهند