رزومه کارمند سابق راک استار لو داد: GTA 6 در راه است!

زمان بسیار زیادی از انتشار Grand Theft Auto V، عنوان بسیار زیبا، محبوب و البته فوق العاده پر فروش شرکت راک استار می گذرد و طرفداران پر شمار این بازی مشتاقند که اطلاعاتی در مورد نسخه بعدی این بازی منتشر شود. راک استار تاکنون وجود یک نسخه جدید از این بازی را تائید نکرده است اما با این وجود، به نظر میرسد نسخه بعدی این سری شاهکار، در دست توسعه است.

آن طور ApolloThunder که یکی از اعضای انجمن های GTA است متوجه شده، Bibin Michael، طراح بازی های سه بعدی که از دسامبر سال 2017 تا آوریل سال 2018 با شرکت راک استار همکاری داشته است، در رزومه کاری آنلاین خود اعلام کرده است که وی مانند Grand Theft Auto V که طراح ماشین های مفهومی این بازی بوده، در حال انجام همین کار برای نسخه بعدی، یعنی Grand Theft Auto 6 نیز می باشد.

این هنرمند در قسمت هایی از توسعه بازی بزرگ Red Dead Redemption 2 نیز همکاری هایی با راک استار داشته و اسم وی در داخل اسامی تشکر شده ها در وب سایت رسمی این بازی قرار گرفته است بنابراین وی یکی از کارکنان سابق کمپانی راک استار بوده است و احتمال صحت اطلاعاتی که توسط او منتشر می شود، زیاد است.

Red Dead Redemption 2 آخرین بازی عرضه شده توسط راک استار است که یکی از برترین بازی های جهان باز در تمامی دوران ها حساب می شود و درست مانند GTA، از آن دسته از بازی ها محسوب می شود که میتوان آنها را زندگی کرد.

منبع: wccftech

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024