نمونه تصاویر گرفته شده توسط سنسور های دوربین اصلی لنوو Z6 پرو

لنوو Z6 پرو

پرچمدار جدید لنوو Z6 پرو قرار است در تاریخ 23 آوریل (3 اردیبهشت) بصورت رسمی رونمایی شود. پیش از این ابتدا گمان می کردیم که این گوشی هوشمند تنها از یک سنسور برای دوربین اصلی خود بهره خواهد برد. با توجه به تصاویر و پردازنده قدرتمند 7 نانومتری اسنپدراگون 855 در نظر گرفته شده، حدس می زدیم که سنسور 100 مگاپیکسلی برای تنها سنسور دوربین اصلی این گوشی هوشمند در نظر گرفته خواهد شد. اما لنوو Z6 پرو قرار است از چهار سنسور برای دوربین اصلی خود بهره مند شود. که حال نمونه تصاویر ثبت شده توسط سنسور های دوربین اصلی این گوشی هوشمند منتشر شده.

تصاویری در شرایط متفاوت برای خودنمایی

لنوو با انتشار تصاویری از حالت های مختلف سعی داشته تا قابلیت های جذاب و توانایی خوب سنسور های دوربین اصلی در نظر گرفته شده برای این پرچمدار جدید خود را بیشتر از پیش نشان دهد. اطلاعات دقیقی از سنسور های در نظر گرفته شده برای دوربین های اصلی این گوشی هوشمند نداریم اما می دانیم که سنسور 48 مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی دوربین های اصلی چهارگانه این محصول جدید لنوو در نظر گرفته خواهد شد.

یکی از اصلی ترین معیار ها برای سنسور های دوربین یک گوشی، توانایی ثبت تصاویری با کیفیت در شرایط با نور کم و مخصوصا عکاسی حالت شب می باشد که ثبت تصاویر در چنین حالتی بر عهده سنسور اصلی دوربین می باشد و سنسور 48 مگاپیکسلی این محصول جدید لنوو به عنوان سنسور اصلی، وظیفه این اتفاق را بر عهده دارد. نمونه تصاویری که این گوشی هوشمند در شب گرفته نشان از عملکرد خوب سنسور دوربین اصلی و به حداقل رساندن نویز های موجود در نور کم را نشان می دهد.

در ادامه تصاویر با کیفیت عالی در نور روز و تصاویر از طلوع و غروب خورشید را مشاهده می کینیم. هنوز زود است که راجع به سنسور های دوربین اصلی این گوشی هوشمند قضاوتی کنیم، به دلیل اینکه اطلاع دقیق از سه سنسور در نظر گرفته شده دیگر این گوشی هوشمند را نداریم.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !