معرفی رم های SPECTRIX D60G ای دیتا / سبک جدیدی از نورپردازی ماژول رم

ای دیتا از ماژول های رم SPECTRIX D60G DDR4 با طراحی زیبا و نورپردازی منحصر به فرد رونمایی کرد. ماژول هایی که احتمالا می توانند به راحتی جوایز طراحی را از آن خود سازند.

امروزه طراحی زیبا در قطعات سخت افزاری به همراه نورپردازی RGB می تواند بیشترین سهم از انتخاب مشتریان در انتخاب یک محصول را به خود اختصاص دهند. ای دیتا یکی از برترین تولید کنندگان رم، کارت حافظه، سالید و تجهیزات جانبی، از جذاب ترین رم های خود را با نام SPECTRIX D60G DDR4 در محدوده فرکانسی کاری 3200 تا 4133 مگاهرتز، با طراحی زیبا روانه بازار می کند.

رم D60G دارای بیشترین میزان نوردهی RGB نسبت به هر ماژول دیگری است. نورپردازی در D60G بیش از 60 درصد از سطح ماژول را در اختیار دارد. طراحی الهام گرفته شده از الماس به همراه نورپردازی زیبای RGB که به کاربران اجازه می دهد شدت روشنایی، سرعت چرخه نور و مدیریت بهتر نورپردازی را در دست بگیرند. همچنین این رم ها با نرم افزار اختصاصی برندهای معتبر سازنده مادربرد سازگار است و می توان با مادربردهایی که کنترل نورپردازی RGB دارند، نورپردازی این ماژول ها را مدیریت کرد. رم D60G با استفاده از قطعات باکیفیت و سینک خنک کننده یکپارچه به همراه پشتیبانی از پروفایل XMP 2.0، قابلیت اورکلاک بالایی را برای کاربران فراهم می کند.

پست های مرتبط

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟

میکرون از رم‌های 256 گیگابایتی MCRDIMM رونمایی کرد

بررسی کیت رم کورسیر DOMINATOR PLATINUM D5 64GB 6000 MT/s CL30