رفع ارور 106133 در EA FC 24

ارور 106133 باعث بروز مشکلاتی برای بازیکنان EA FC 24 در سراسر جهان شده است. این خطا زمانی رخ می‌دهد که برنامه EA قادر به اتصال به سرورها نباشد و در نهایت منجر به متوقف شدن بازی می‌شود، زیرا از بارگذاری آنتی‌چیت EA جلوگیری می‌کند.

اگرچه EA FC 24 نیازی به اتصال اینترنت فعال در تمام زمان‌ها ندارد، اما برنامه EA وظایف دیگری را بر عهده دارد که نیاز به اتصال اینترنت دارند. اگر هر گونه قطعی در اتصال اتفاق بیفتد، یک خطا با کد 106133 رخ می‌دهد. تعداد گیمرهای درگیر با این خطا بسیار بالا است و وضعیت بدتر هم خواهد شد، چراکه Weekend League در حال پخش است و بسیاری از بازیکنان واجد شرایط به زمان بیشتری نیاز دارند تا مسابقه‌های خود را به پایان برسانند. با وجود عدم تأیید رسمی از جانب EA Sports، دو راهکاری که ممکن است مشکل را حل کند مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

راه حل ارور We couldn’t find any drives در لپ تاپ لنوو

راهکارهای رفع ارور 106133

اولین راهکار رفع ارور fc 24 که می‌خواهیم در بنچیمو بگوییم، اجرای برنامه EA در حالت آفلاین است. این کار بسیار آسان است. ابتدا برنامه EA را باز کنید، سپس روی سه خط افقی در بالا سمت چپ کلیک کنید تا منوی کشویی نشان داده شود. از این منو می‌توانید Go Offline را انتخاب کنید. راهکار دوم این است که تا پایان فرآیند Steam maintenance صبر کنید. همچنین می‌توانید مشکل را به طور موقت با استفاده از حالت آفلاین Steam رفع کنید.

طبق اظهار تیم پشتیبانی EA، ارور با کد 106133 روی بازی‌های اشتراکی با Steam وقتی که این پلتفرم در حال تنظیم است ظاهر می‌شود. این یک مشکل شبکه‌ای است و به دلیل سخت‌افزار کلاینت ایجاد نمی‌شود. خطا توسط بازیکنان بازی‌های مختلف EA در پلتفرم‌های Origin و Steam گزارش شده ولی به نظر نمی‌رسد که مشکل از سرور Origin باشد. مدیر کامیونیتی EA_Mako هم این موضوع را تأیید کرده که ارور با کد 106133 در Origin در حقیقت از سمت Steam می‌آید.

آموزش رفع ارور is not accessible درایورها و هارد اکسترنال / (مطلب به روز شده)

پست های مرتبط

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟

کارگاه آموزشی قسمت دوم : هدفون گیمینگ مناسب پخش موزیک نیست !

کارگاه آموزشی قسمت اول: امپدانس هدفون