رونمایی وان پلاس 7 تی مک لارن در کنار پرچمداران دیگر

پرچمداران جدید وان پلاس قرار است در تاریخ 26 سپتامبر بصورت رسمی رونمایی شوند. در این میان امروز مطلع شده ایم که وان پلاس 7 تی مک لارن نیز در کنار دو پرچمدار جدید دیگر یعنی وان پلاس 7 تی و وان پلاس 7 تی پرو رونمایی خواهد شد. این در حالی می باشد که شایعات بسیاری از این گوشی های هوشمند منتشر شده است.

وان پلاس این بار طراحی ویژه ای را برای پرچمداران جدید خود در نظر گرفته و وان پلاس تی مک لارن نیز همانند وان پلاس 7 مک لارن در کنار این پرچمداران جدید رونمایی خواهد شد.

از جمله مشخصات فنی جدید در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند می توان به طراحی معماری دایره ای شکل در نظر گرفته شده برای سنسور های دوربین اصلی این پرچمداران جدید اشاره کرد.

سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 16 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو، سنسور های دوربین اصلی چهارگانه این گوشی هوشمند را تشکیل خواهند داد. از طرفی، برای دوربین سلفی نیز سنسور 16 مگاپیکسلی گویا در نظر گرفته خواهد شد.

برخی شایعات تصاویر منتشر شده نیز، خبر از مجهز شدنمدل پرو این گوشی های هوشمند به یک سنسور بیشتر به نسبتمدل استاندارد می دهند. با این تفاصیل احتمال مجهز شدن 7 تی پرو به دوربین های اصلی چهارگانه ای نیز وجود خواهد داشت.

جدیدترین پردازنده 7 نانومتری کوالکام یعنی اسنپدراگون 855 پلاس به همراه باتری 3800 میلی آمپری از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می باشند. برای اطلاع بیشتر از مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این دو پرچمدار جدید و قدرتمند وان پلاس، به مطلب وان پلاس 7 تی و 7 تی پرو مراجعه کنید.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

شایعه : سامسونگ ساخت مدل ارزان‌تر گلکسی زد فولد 6 را لغو کرد

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت