تاریخ رونمایی پرچمداران جدید اپل مشخص شد

پرچمداران جدید اپل نیامده شایعات و ابار داغ بسیاری را با خود به همراه داشته اند. اپل برای اولین بار قرار است برای خانواده گوشی های آیفون 11 خود از مشخصاتی جدید بهره ببرذ که پیش از شاهد چنین مشخصات فنی در هیچ یک از گوشی های هوشمند این شرکن نبوده ایم. حال با توجه به اعلام رسمی این شرکت تاریخ رونمایی رسمی این پرچمداران مشخص شده است.

پیش از این نیز گفته بودیم که شاید اپل تاریخ دقیقی را برای رونمایی رسمی از پرچمداران خود اعلام نکرده، اما طبق روال هر ساله در تاریخ 10 سپتامبر رویداد اپل برگزار می شده.

امسال نیز قرار است این رویداد در تاریخ 10 سپتامبر یا 19 شهریور برگزار شود. پرچمداران جدید اپل اما این بار متفاوت تز از همیشه در این مراسم شرکت خواهند کرد.

اپل برای اولین بار قرار است از سه سنسور برای دوربین های اصلی این پرچمداران جدید استفاده کند. این در حالی می باشد که پیش از این شاهد حداکثر استفاده از دو سنسور برای دوربین های اصلی گوشی های هوشمند این شرکت بوده ایم.

همانند پرچمداران پیشیین نیز ا پرچمداران در قالب سه گوشی هوشمند رونمایی خواهند شد. آیفون 11 و آیفون 11 پرو به عنوان پرچمدار و آیفون 11 آر به عنوان محصولی ارزان قیمت تر.

نام آیفون 11 پرو کمی برای کاربران این شرکت غریبه می باشد، پیش از این به جای پسوند پرو از پسوند مکس برای پرچمداران اپ با ابعاد صفحه نمایش بزرگتر استفاده می شد. این گوشی هوشمند گویا قابلیت شارژر وایرلس ایرپاد ها اپل را نیز خواهد داشت.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود