مشخصات آنر 20 اس / تکلیف سیستم عامل هارمونی اختصاصی هواوی چه خواهد شد؟

بعد از تحریم هایی که امریکا برای هواوی در نظر گرفته بود، گوگل نیز در راستای تحریم های این کشور، شرکت هواوی را تحریم کرد. تحریم گوگل سبب شد تا هواوی دیگر حق استفاده از سیستم عامل اندروید را برای گوشی های هوشمند خود نداشته باشد. اما هواوی دست روی دست نگذاشت و قرار شد از سیستم عامل اختصاصی خود با نام هارمونی استفاده کند. آنر 20 اس شاید به چنین سیستم عاملی مجهز شود.

با توجه به اخبار و تصاویر منتشر شده زسمی از سوی هواوی، باید بزودی شاهد رونمایی گوشی جدید سری آنر باشیم. آنر 20 اس را باید جدیدترین گوشی هوشمند این سری دانست.

این گوشی هوشمند در سه رنگ آبی، مشکی و سفید روانه بازار خواهد شد. طراحی در نظر گرفته شده با توجه به رنگ بندی در نظر گرفته شده به گونه ای می باشد که در مقابل بازتاب نور، طراحی زیبایی را به این گوشی هوشمند داده است.

مشخصات آنر 20 اس

با توجه به شایعات گویا هواوی قصد دارد از پردازنده 7 نانومتری Kirin 980 که پیش از این در ابتدا برای گوشی های هوشمند خانواده میت 20 مورد استفاده قرار گرفت، بهره ببرد. رم 12 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 256 گیگابایتی از جمله مشخصات فتی دیگر در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد.

در قسمت پشتی این گوشی نیز شاهد استفاده از سه سنسور با چینش عمودی برای دوربین های اصلی این گوشی می باشیم. گویا سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق، سنسور های دوربین اصلی سه گانه این گوشی هوشمند را تشکیل خواهند داد.

هیچ اطلاعی از صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند منتشر نشده، اما پیش بینی می شود با توجه به ناچ اینفینیتی O در نظر گرفته شده و نیز عدم اجازه هواوی برای استفاده از صفحات نمایش اولد با چنین ناچی، شاهد استفاده صفحه نمایشی از جنس IPS LCD باشیم. عدم وجود سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی نیز، استفاده از چنین قابلیتی را در قسمت دکمه پاور این گوشی هوشمند محتمل کرده.

از طرفی شایعاتی نیز به گوشی رسیده که شاید، این گوشی جدید اولین گوشی هوشمند هواوی باشد که به سیستم عامل احتصاصی هارمونی هواوی مجهز شود و دیگر خبری از سیستم عامل اندروید نخواهد بود. این در حالی می باشد که پیش از این نیز هواوی اعلام کرده بود قصد دارد برای اولین بار از سیستم عامل اختصاصی خود در جدیدترین گوشی هوشمند سری آنر خود بهره ببرد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد