برترین بازی های مسابقه ای برای کنسول پلی استیشن 4

یکی از مزیت ها و البته در بعضی مواقع معایب کنسول های بازی، انحصاری بودن بعضی از عناوین جذاب است. به طور مثال کسی که ایکس باکس دارد ممکن است برای بازی گرن توریسمو حسرت به دل بماند و کسی که پلی استیشن دارد برای بازی فورزا. به هر حال بعضی از بازی ها هم برای تمام پلتفرم ها ارائه می شوند. در ادامه با بهترین بازی های مسابقه ای کنسول پلی استیشن 4 همراه ما باشید.

در این مطلب می خواهیم برترین عناوین مسابقه ای مبتنی بر خوردو را برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر کنیم. بازی هایی که ممکن است قدیمی باشند یا دیگر بروزرسانی برای آن ها صورت نگیرد اما ارزش حداقل یک بار بازی کردن را دارند.

شماره 7 : بازی Wreckfest

بازی از ساخته های Bugbear که در تاریخ 5 شهریور 1398 در تمام دنیا منتشر شد.

یک بازی پر از خشونت البته به سبک ماشین بازی که بر اساس تخریب ماشین ها در مسابقات و صدمات واقع گرایانه ساخته شده است. این نسخه از ویژگی های خاص خود سود می برد و با گیم پلی غافلگیر کننده سعی بر جذب مخاطب به این بازی تازه از راه رسیده دارد. این بازی تا کنون توانسته امتیازات خوبی را از سوی منتقدان دریافت کند.

شماره 6 : بازی DIRT 4

بازی از ساخته های Codemasters که در تاریخ 19 خرداد 1396 منتشر شد.

شرکت Codemasters را باید استاد ساخت بازی های واقع گرایانه دانست. شرکتی که فیزیک بازی را در اولویت کار خود قرار می دهد و در بازی های مسابقه ای هم چه چیزی بهتر از یک فیزیک قدرتمند و گیم پلی عالی. عناوین تحسین برانگیز DIRT سال ها است که مهمان خانه های گیمرها است و تنها گیمرهایی که به دنبال سبک های انتزاعی مانند Need For Speed هستند، سمت این نوع بازی ها نمی آیند. برگزاری مسابقات سخت در مسیرهای خاکی یکی از چالش های جذاب این سری از مسابقات Codemasters است.

شماره 5 : بازی F1 2019

بازی از ساخته های Codemasters که در تاریخ 7 تیر 1398 منتشر شد.

یک عنوان عالی و بی نقص از ساخته های Codemasters. بازی که آدرنالین خون دوست داران مسابقات F1 را تا مرز جنون بالا می برد. فیزیک بی نظیر، گیم پلی عالی و حرفه ای بودن بازی، این نسخه را تنها برای حرفه ای ها مناسب کرده است. البته برای این بازی و عناوین شبیه ساز مشابه، لاجیتک G29 را از یاد نبرید.

شماره 4 : بازی Project CARS 2

بازی از ساخته های Slightly Mad که در تاریخ 31 شهریور 1396 منتشر شد.

نسخه ای از سری بازی های Project CARS که وقتی برای اولین بار تریلر بازی منتشر شد، همگان را در بهت فرو برد. فیزیک عالی و گیم پلی خوب که ممکن است بسیاری از گیمرها را به سرعت خسته کند. البه دلیل این خستگی، حرفه ای بودن بیش از حد بازی برای انجام مسابقات است که تنها این عنوان را مناسب خودرو دوستان کرده است نه کاربران معمولی.

شماره 3 : بازی DiRT Rally 2.0

بازی از ساخته های Codemasters که در تاریخ 7 اسفند 1397 منتشر شد.

اسطوره عذاب دادن گیمر با گیم پلی سخت و البته جذاب. عنوان DiRT Rally 2.0 را باید یکی از جذابترین عناوین مسابقه ای دانست. عنوانی که برای اول شدن نه تنها در مسیر مسابقه شما را به چالش می کشد بلکه برای دیده شدن بین رکوردهای ثبت شده کاربران سرتاسر دنیا هم باید تمام تلاشتان را پای این بازی بگذارید. یک هنوان بی نقص و بی نظیر برای کاربرانی که مسابقات در مسیرهای خاکی و سخت را دوست دارند.

شماره 2 : بازی DriveClub

بازی از ساخته های سونی و Evolution که در تاریخ 15 مهر 1393 منتشر شد.

بازی که سال ها از ساخت آن گذشته است اما هر گاه اسمی از برترین عناوین مسابقه ای باشد باید نامی از DriveClub هم در لیست ما باشد. این عنوان پس از یک ایده جالب به بازی با مسابقات هیجان انگیز تبدیل شد. شاید اگر در این روزها آن را با تلویزیون های 4K بازی کنید، خیلی گیم پلی بازی چشم گیر نباشد اما باز هم یکی از بهترین های این لیست است.

شماره 1 : بازی Gran Turismo Sport

بازی از ساخته های سونی و Polyphony Digital که در تاریخ 25 مهر 1396 منتشر شد.

و اما رتبه اول برترین بازی های مسابقه ای برای پلی استیشن 4 به بازی Gran Turismo Sport می رسد. بازی شبیه ساز که در نسخه 1.1 چندان نظر منتقدان را جلب نکرد اما رفته رفته با بروزرسانی های جذاب، توانست به یکی از برترین عناوین مسابقه ای جهان تبدیل شود. بازی با گیم پلی جذاب، فیزیک عالی و مسابقات سخت که حتی به افراد برتر هم می تواند  گواهینامه واقعی برای شرکت در مسابقات را ارئه کند.

البته تا چندی دیگر یکی از مورد انتظار ترین بازی های مسابقه ای یعنی نسخه جدیدی از بازی GRID وارد بازار می شود که می توان به راحتی حتی قبل از انتشار هم این بازی را به عنوان یکی از برترین های این لیست دانست.

پست های مرتبط

کنسول‌های Xbox Series X/S قادر به حفظ 30 فریم در ثانیه برای بازی Hellblade II نیستند

Larian Studios از افتتاح دفتر جدیدی در لهستان خبر داد

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود