مشخصات دقیق سنسور های دوربین وان پلاس 7 تی

پیش از این با توجه به شایعات منتشر شده از وان پلاس 7 تی و 7 تی پرو، مطلبی درباره مشخصات کلی این گوشی های هوشمند منتشر کرده بودیم.

در مطلب منتشر شده جای مشصات سنسور های دوربین در نظر گرفته شده برای دوربین های اصلی این گوشی های هوشمند خالی بود. این بار نیز به لطف شایعه پراکنان، مشخصات فنی جدید از دوربین های اصلی مدل استاندارد این گوشی های هوشمند منتشر شده.

همانطور که قبلا نیز مطلع شده ایم، وان پلاس قصد دارد تا معماری جدید دایره ای شکلی را نخستین بار برای قرار گیری سنسور های دوربین اصلی این گوشی های هوشمند در نظر بگیرد.

حال با توجه به اخبار منتشر شده، سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 16 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو، سنسور های دوربین اصلی چهارگانه این گوشی هوشمند را تشکیل خواهند داد. از طرفی، برای دوربین سلفی نیز سنسور 16 مگاپیکسلی گویا در نظر گرفته خواهد شد.

برخی شایعات تصاویر منتشر شده نیز، خبر از مجهز شدنمدل پرو این گوشی های هوشمند به یک سنسور بیشتر به نسبتمدل استاندارد می دهند. با این تفاصیل احتمال مجهز شدن 7 تی پرو به دوربین های اصلی چهارگانه ای نیز وجود خواهد داشت.

جدیدترین پردازنده 7 نانومتری کوالکام یعنی اسنپدراگون 855 پلاس به همراه باتری 3800 میلی آمپری از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می باشند. برای اطلاع بیشتر از مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این دو پرچمدار جدید و قدرتمند وان پلاس، به مطلب وان پلاس 7 تی و 7 تی پرو مراجعه کنید.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !