رییس شرکت Intel در بازی Pixel Pat

شرکت Intel یکی از کمپانی های بسیار نام آشنای صنعت رایانه است. این شرکت در زمینه تولید و طراحی انواع مختلف سخت افزار رایانه بر تمرکز بر مادربورد، کارت شبکه، چیپست، بلوتوث و حافظه فلش فعالیت می کند. این شرکت دوباره میزبان یکی از مدیرهای کهنه کار خود است و به همین خاطر هم دست به ساخت یک بازی پیکسل آرت جالب به نام Pixel Pat زده است و در آن از پت گلسینگر تقدیر و تشکر می کند.

یک مدیر 8 پیکسلی

نوستالژی چیزی است که هیچ گاه ارزش ذاتی خود را از دست نمی دهد، بلکا شناخته شده تر هم می شود. سبک Pixel Art هم یکی از استایل های بصری است که بسیار پرطرفدار است و مخصوصا گیمرهای قدیمی بیشترین خاطره را با آن دارند. استفاده از سبک پیکسل آرت هر روز هم بیشتر از قبل می شود، این سبک در عین سادگی حس و حالی خاص را منتقل می کند که ریشه های صنعت بازیسازی را با خود به همراه دارد.

بازی

Pixel Pat هم با اینکه بیشتر اثری تبلیغاتی و نمادین است سعی که با استفاده از سبک پیکسل آرت بخوبی خود را نشان دهد. بازی آنچنان هم در سبک پیکسل آرت بصورت مفصل کار خود را انجام نداده است و گاها با فرم های بشدت ساده ای طرف هستیم اما در جایگاه خود دوست داشتنی هم هستند. شرکت اینتل تصمیم گرفته به شیوه ای کاملا کلاسیک به مدیر خود پت گلسینگر تبریک بگوید و یک بازی دو بعدی 8 بیتی با بازی پت منتشر کرد و این پروژه پیکسل پت نام گرفت.

بازی پیکسل پت بیشتر از گیم پلی به مخاطبان خود اطلاعات جالب حول محور شرکت اینتل می دهد. شما در نقش پت گلسینکر در این بازی ایفای نقش می کنید و باید از شکاف های مختلفی که در محیط بازی وجود دارد جان سالم به در ببرید، در این مسیر می توانید ویفرهای پخش شده در محیط را جمع آوری کنید یا لامپ های موجود در محیط را جمع کنید تا به اطلاعات مختلف در مورد شرکت اینتل دسترسی پیدا کنید.

مردی با ایده های سازنده برای جهان

پت گلسینگر کار خود را در سال 1979 در شرکت اینتل آغاز کرد و اولین مدیر ارشد فناوری آن شد و همچنین به عنوان معاون ارشد و مدیر کل Digital Enterprise Group خدمت کرده است. او ایجاد فناوری های کلیدی صنعت مانند USB و Wi-Fi را مدیریت کرد و آنها را به سرانجام کار خود رساند. او همچنین معمار پردازنده اصلی 80486 بود، 14 برنامه ریزپردازنده مختلف را هم رهبری کرد و نقش های کلیدی را در خانواده پردازنده های Intel Core و Intel Xeon ایفا کرد که منجر به تبدیل شدن اینتل به تامین کننده برجسته ریزپردازنده شد.

گلسینکر در 15 فوریه 2021 به شرکت اینتل بازگشت، شرکتی که 30 سال اول کار خود را در آن گذرانده بود.

گلسینگر چندین مدرک در مهندسی برق گرفته است: مدرک کاردانی از موسسه فنی لینکلن، مدرک لیسانس از دانشگاه سانتا کلارا و مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه استنفورد. او دارای هشت حق ثبت اختراع در زمینه طراحی VLSI، معماری کامپیوتر و ارتباطات است، عضو IEEE است و به عنوان عضو کمیته مشورتی مخابرات امنیت ملی فعالیت می کند.

نظر شما در مورد بازی پیکسل پت چیست؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024