بازی Abandoned از لیست انحصاری پلی استیشن 5 خارج شد

بازی های سبک ترسناک همیشه طرفداران خاص خود را دارند و دنیایی پر از شگرفی و همچنین ناشناخته هایی هستند که برای انسانها به سختی قابل درک نیستند. بازی Abandoned که توسط استودیو Blue Box در ساخت است یکی از وزنه های بسیار خوب برای کنسول پلی استیشن 5 به حساب می آمد که حرف های تازه ای داشت اما بنا به دلایلی دیگر در لیست عنوان های سونی قرار ندارد.

گمشده در جنگل سرد

وقتی حالا نگاهی به ویترین فروشگاه های بازی می اندازیم کفه ترازو کم کم به سمت کنسولهای سونی سنگینی می کند. کم کم شرکت Sony وعده های خود را محقق می کند و از انحصاری های خوب خود پرده برداری می کند، مانند نسل هشتم شاهد طیف وسیعی از عنوان ها در ژانرهای مختلفی هستیم. Abandoned یکی از عنوان های انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 بود که در نمایش های اولیه خود پتانسیل بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و نشان داد می توانیم شاهد یکی از عنوان های برجسته در ژانر برجسته باشیم. این بازی ترسناک در سال 2020 معرفی شد و بلافاصله مدیر این شرکت یعنی هیدئو کوجیما اعلام کرد که تئوری های بسیار جالبی در سر دارد که حال و هوای سایلنت هیل را با خود به همراه دارد.

این بازی قرار بود که یک دنباله معنوی برای بازی بسیار محبوب Silent Hill باشد و همین هم باعث شد که نگاه ها معطوف به Abandoned شود اما همه این حرفها فقط بر روی کاغذ بود. مدتی بعد شمخص شد که هیدئو کوجیما در پشت پرده ساخت این عنوان اول شخص خواهد بود. شما در جنگلی مخوف چشم باز می کنید و باید از تله های مختلفی جان سالم به در ببرید. توسعه دهنده با نمابش یک ویدیوی کوتاه گوشه ای از گیم پلی Abandoned را به نمایش گذاشت که التبه سوالات زیادی را هم بوجود آورد. همه در این مدت انتظار داشتند که یک گیم پلی مفصل را ببینند.

آیا نور خورشید را خواهیم دید؟

بازی Abandoned مراحل توسعه عجیبی را پشت سر گذاشته است و توسعه دهنده آن یعنی Blue Box مدتی پیش قول داده بود که اخبار بیشتری را در سه ماهه اول 2022 به اشتراک بگذارد، اما همانطور که می دانید این وعده در تاریخ 31 مارس به پایان رسید. این هم یکی دیگر از وعده های به بن بست خورده Blue Box است و کل فرایند ساخت این پروژه مشکوک است و همه این مسائل باعث می شود که سوالات زیادی در ذهن مخاطبان شکل بگیرد.

آیا بازی Abandoned اصلا وجود دارد؟ آیا که ساخت آن لغو شده است؟ آیا Blue Box به راحتی قادر به سپری کردن مراحل توسعه Abandoned نیست؟

به نظر می رسد که سونی با استودیو بازیسازی Blue Box به مشکل برخورده است، اینکه چه مسائلی در پشت پرده وجودارد کاملا مبهم است. اما بلو باکس شروع به حذف توییت های خود در مورد برنامه های آینده Abandoned کرده است. این توییت ها شامل برنامه ریزی های مختلف و حتی ایده پردازی های توسعه دهنده می شد که حالا کاملا حذف شده اند.

نظر شما عزیزان در مورد این پروژه چیست و آیا روزی می توانیم شاهد عرضه این عنوان جذاب باشیم؟

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند