سئو کلاه سفید چیست؟ این روش بهینه سازی دارای چه تکنیک هایی است؟

حتما تا به حال واژه سئو کلاه سفید ، کلاه سیاه و خاکستری به گوشتان خورده است که هر کدام مفهوم و مسیر کاملا مجزایی را طی می کنند ، که در این مقاله تلاشمان را بر آن میداریم که واژه سئو کلاه سفید را از معنا گرفته تا کاربرد برای شما باز کنیم تا ذهنتان را سؤالی در این باب درگیر نکند .

سئو کلاه سفید یا به عبارت دیگر white hat seo تکنیک هایی بهینه سازی را شامل می شود که با ضوابط و قوانین مرتبط با موتور های جستجو به خصوص گوگل کاملا تطبیق دارد . در طی کردن مسیر این سئو تمام سعیمان بر آن است که رتبه سایت را در صفحاتی که مربوط به صفحات موتور های جستجو هست بهبود دهیم . این رخ داد کاملا مخالف اتفاقی است که در روند سئو کلاه سیاه صورت می گیرد ؛ زیرا در سئو کلاه سیاه این روند با روش های غیر قانونی پیش میرود .

به جرأت میتوانیم بیان داریم سئو کلاه سفید از بهترین و مطمئن ترین راه ها در بهینه سازی سایتمان می تواند بشمار برود ؛ به این دلیل که در سئو کلاه سفید بر اساس تکنیک های تعریف شده از سمت گوگل اقدام به بهینه سازی سایتمان می کنیم و این مسئله موجب دور شدن سایت ما از هرگونه مجازات از سمت گوگل میگردد . اگر بخواهید در پایان به چنین نتیجه مطلوبی دست یابیم ، فقط نیاز است صبوری پیشه نمائیم و تلاش خود را چند برابر کنیم . نمی توانیم این نتیجه را در یک مدت کوتاه و به آسانی بدست آوریم زیرا با رسیدن به این نتیجه مطلوب اعتبار همیشگی خود را نزد گوگل تأمین خواهیم کرد .

همیشه سئو کلاه سفید !!!

در مقدمه شیرینی نتیجه بهینه سازی سایت از طریق سئو کلاه سفید را برای شما به تصویر کشیدیم ؛ اما این سوال ذهن ما را درگیر می کند ، که آیا همیشه سئو کلاه سفید به عنوان بهترین و بی نقص ترین انتخاب برای ما بشمار می آید ؟

جهت کسب اطلاعات بیشتر به مقاله زیر مراجعه شود:

https://seokar.com/seo

اگر برای اهدافی همانند ساخت یک برند معتبر تلاش می کنید شما راه درست را آمده  اید ؛ اما اگر هدفی جز این همچون برخی کسب و کار ها ( شرط بندی )  را دنبال می کنید ناچار می شوید مسیر خود راتغییر دهید یا به این مسیر وارد نشوید زیرا نمی توانید به نتیجه دلخواهتان دست یابید.

اگر با کسب و کار قانونی و بدون مشکل سرو کار دارید که طبیعتا همینطورنه است مطمئنا شانس زیادی برای پیروزی در هدفتان نسبت به سئو کلاه سیاه دارید؛ اما اگر موضوع غیر ازین باشد همانطور که در بالا بیان کردیم به نتیجه ای مطلوب دست پیدا نمی کنید ؛ زیرا رقبایتان همزمان با شما در حال پیشروی از طریق سئو کلاه سیاه هستند .

در سئو کلاه سفید با چه تکنیک هایی جلو برویم

در طی کردن مسیر سئو کلاه سفید با رعایت و انجام برخی تکنیک هایی که برایتان نام میبریم به آسانی و کمی تلاش و صبوری به جایگاه مد نظرتان در گوگل دست خواهید یافت . همچون :

1.اول از همه با خودتان رو راست جلو بروید :

خب طبیعتا هدف کلی ما از تولید کردن محتوا در گوگل جهت به دست آوردن یک جایگاه معتبر در گوگل و تلاش برای فروش محصولاتمان است ؛ گوگل نیز در این مرحله این جایگاه را در صفحه هایش به شما میدهد تا شما بتوانید به خوبی نیاز کاربرانش را رفع و رجوع کنید . وقتی کاربر وارد وب سایت شما می شود باید با محتوایی روبرو گردد که تمام ویژگی های مثبت را شامل شود . در این صورت می تواند به نتیجه دلخواهش برسد ، به همین دلیل است که خواستیم با رو راستی با خودتان جلو بروید ؛ تا محتوایی را به تولید برسانید که عاری از هر گونه عیب و نقص باشد تا موجب ارتقاء جایگاه وب سایتتان گردد .

  1. کلمات کلیدی و اما باز هم کلمات کلیدی :

از موارد مهمی که در زمان تولید محتوا باید به آن بها دهیم به کار گیری کلمات کلیدی در این روند است اگر شما در مورد موضوع خاصی تولید محتوا می کنید باید از کلماتی به کرار و در جای مناسب در محتوا خود استفاده کنید به گونه ای که ؛ آن موضوع را در دل خود جای داده باشند . با به کارگیری کلماتی کاملا غیر مرتبط و غیر کلیدی بر خلاف اصول و قوانین وضع شده گوگل جلو می روید و جایگاه خود را به سقوط منتهی می کنید .

منبع:

https://seokar.com

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود