DICE برنامه های زیادی برای Battlefield 2042 دارد

جدیدترین عنوان از سری میدان نبرد با عنوان Battlefield 2042 بصورت نسخه بتا بزودی در دسترس قرار خواهد گرفت. طبق نمایش های قبلی EA، پیشرفت های حاصل شده در این عنوان بسیار جالب توجه است و حالا این عنوان می تواند غیر از یک بنچمارک گرافیکی عالی، یک تجربه منحصربه فرد برای نسل نهم باشد.

جنگی بی پایان برای EA

هیچ موقع الکترونیک آرتز بی مورد سرمایه و اعتبار خود را پای یک IP خرج نمی کند، در واقع عنوان Battlefield همیشه یکی از برگ برنده های این کمپانی قدرتمند بوده است. تغییر و تحولات در این سری بازی تابحال بشدت زیاد بوده و حالا به نظر می رسد که EA می تواند با قدرت تمام بتلفیلد را به نسل نهم راهی کند. جدیدترین عنوان در این سری، یعنی Battlefield 2042 برای جذب مخاطب های بیشتر بازگشته است.

با نسخه بتا پا به میدان جنگ بگذارید

طبق صحبت های توسعه دهنده قرار است که نسخه بتا بازی بتلفیلد 2042 از تاریخ 6 اکتبر قابل دسترسی باشد. همین ابتدا بگویم که نسخه بتا بازی Battlefield 2042 فقط برای کسانیکه این عنوان را پیش خرید کرده اند، باز است. شما می توانید از 5 اکتبر بارگیری را شروع کنید و تا موقع راه اندازی آمادگی لازم را کسب کنید. از تاریخ 8 تا 9 اکتبر هم تست نسخه بتا برای عموم آزاد خواهد بود و شامل تمام پلتفرم ها می شود.

بزرگترین میدان نبرد در سری

ذات و محوریت حرکتی هر عنوانی تاثیر بسزایی در موفقیت و محبوبیت آن دارد. این بدیهی است که عنوان بتلفیلد هم برای پیروزی خود همیشه سعی کرده که به ذات و ریشه های خود وفادار بماند. همیشه وقتی صحبت از بازی بتلفیلد می شود، اولین چیزی که به ذهن مخاطب خطور می کند اینست که آیا باز هم با یک بخش چند نفره خوب و باکیفیت روبرو خواهد شد؟ حالا EA با توجه به خواسته های طرفداران خود یک بخش چند نفره بی نظیر را فراهم کرده است.

طبق صحبت های توسعه دهنده این بار بخش چند نفره گسترده تر از همیشه خواهد بود و شامل هفت نقشه جذاب و متفاوت می شود که تا 128 بازیکن را پوشش می دهد. البته قدرت پردازش کمتر کنسول های نسل هشتم باعث شده که این تعداد به 64 بازیکن کاهش پیدا کند، ولی باز هم تعداد قابل توجهی برای علاقه مندان به میدان جنگ خواهد بود. نقشه های Breakaway، Orbital، Manifest، Hourglass، Renewal، Kaleidoscop و Discarded متفاوت ترین تجربه های ما را در بخش آنلاین رقم خواهد زد. در این نسخه برای هر نقشه خلاقیت های جالبی ایجاد شده تا شما بتوانید لحظات عجیب و به یاد ماندنی را تجربه کنید، وجود طوفان های شن سنگین یا گردبادهای مرگبار و هوای طوفانی می تواند میدان نبرد را درگیرکننده تر از قبل جلوه دهد.

نبرد نسل هشتم و نهم

بازی Battlefield 2042 بصورت همزمان برای کنسول های نسل هشتم و نهم عرضه می شود، ولی به غیر از تاثیر جلوه های بصری تفاوت های دیگری هم بین آنها وجود دارد. اگر به تجربه بخش آنلاین 2042 فکر می کنید، EA و DICE اعلام کرده اند که دارندگان کنسولهای نسل هشتم فقط قادر به تجربه بازی با یکدیگر هستند. البته یک نکته بسیار مهم وجود دارد که تعداد کاربرهای کنسول های نسل هشتم به مراتب بسیار بیشتر هستند و دارندگان کنسولهای نسل نهم باید صبر بیشتری داشته باشند تا یک بتل بزرگ راه اندازی کنند.

به نظر شما آیا بازی بتلفیلد 2042 می تواند موفقیت های گذشته این فرانچایز را تکرار کند؟ آیا فصل جدید و تازه ای با 2042 شروع خواهد شد؟

پست های مرتبط

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد

وضعیت ساخت بازی State of Decay 3 به خوبی پیش می‌رود