سامسونگ گلکسی اس 10 ایکس با پوشش شبکه اینترنتی 5G

گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی اس 10 قرار است در 20 فوریه بصورت رسمی معرفی شوند اما گویا مدل 5G این گوشی های هوشمند کمی دیرتر رونمایی خواهند شد. پیش از این گفته بودیم که یکی از گوشی های هوشمند این خانواده قرار است با امکانات بهتر و البته قیمتی گران تر معرفی شود، گلکسی اس 10 پلاس همان گوشی مورد نظر بود. با اخباری که به تازگی منتشر شده است گویا مدل خاص 5G این گوشی هوشمند با نام گلکسی اس 10 ایکس در اواخر ماه مارس یعنی اواسط فروردین ماه سال 1398 معرفی خواهد شد.

سامسونگ گلکسی اس 10 ایکس

این گوشی هوشمند بعد از خانواده گلکسی اس 10 رونمایی می شود و قرار است اینترنت 5G را نیز پوشش دهد. پس با این تفاصیل سامسونگ در مراسم رونمایی از گوشی های هوشمند خانواده گلکسی اس 10 تنها محصولاتی با قابلیت پوشش شبکه های LTE را ارائه خواهد کرد. به احتمال زیاد این تصمیم به دلیل فراگیر تر شدن اینترنت نسل پنجم می باشد و شرکت کره ای تصمیم دارد زمانی از گوشی های 5G خود پرده برداری کند که شبکه 5G تقریبا فراگیر شده باشد.

همانند سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس این گوشی هوشمند نیز از چهار دوربین اصلی به همراه دو سنسور برای دوربین سلفی بهره خواهد برد. صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت 6.7 اینچی به همراه باتری قدرتمند 5000 میلی آمپری از دیگر مشخصات فنی این گوشی می باشد.

گلکس اس 10 ایکس همانند گلکسی نوت 9 قرار است از حافظه داخلی 1 ترابایتی بهره ببرد (512 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 512 گیگابایت حافظه میکرو اس دی) البته وجه تمایز این گوشی هوشمند با دیگر محصولات ساسمونگ استفاده از رم 10 گیگابایتی می باشد.

قیمت بسیار نجومی 1425 تا 1600 دلاری برای گلکسی اس 10 ایکس در نظر گرفته شده است. اگر چنین قیمتی برای این گوشی هوشمند به ثبت برساند قطعا گرانقیمت ترین گوشی سامسونگ خواهد بود

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !