فروش صد هزار دستگاه شیائومی ردمی نوت 7 تنها در چند دقیقه

شیائومی ردمی نوت 7

شیائومی ردمی نوت 7 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت توانسته است با امکانات جذاب و البته قیمت فوق العاده مناسب در عرض 8 دقیقه به میزان صد هزار دستگاه به فروش برسد. چنین میزان فروشی برای گوشی های هوشمند میان رده رکورد فوق العاده ای محصوب می شود. شیائومی با چنین اتفاقی نشان داده است که برنامه ویژه ای برای سال 2019 دارد و با توجه به فروش استثنایی ردمی نوت 9 زنگ خطری برای تمام شرکت های قدرتمند عرصه گوشی های هوشمند روشن کرد.

شیائومی ردمی نوت 7

رکورد فورش شیائومی ردمی نوت 7

شیائومی پیش از این اعلام کرده بود قصد دارد تا پایان ماه ژانویه به فروش 1 میلیون دستگاهی ردمی نوت 7 برسد. و امروز با شروع پیش فروش این گوشی هوشمن، تنها 8 دقیقه زمان لازم بود تا صد هزار دستگاه در نظر گرفته شده برای فروش مرحله اول این محصول جدید به سرعت به فروش برسد.

شیائومی ردمی نوت 7

ردمی نوت 7 با بهره بردن از سنسور اصلی 48 مگاپیسلی و دوربین اصلی دوگانه با محدوده قیمت بین 150 تا 210 دلار با میزان رم و حافظه های  داخلی متفاوت، توانست نظر بسیاری از کاربران را به سمت خود جل کند که این رکورد فروش مصداق محبوبیت این گوشی هوشمند میان کاربران را می دهد.

شیائومی ردمی نوت 7

مرحله دوم پیش فروش این گوشی هوشمند از سه روز دیگر یعنی روز جمعه آغاز می شود و باید شاهد باشیم که آیا دوباره شیائومی در فروش گوشی هوشمند ردمی نوت 7 خود رکوردی جدید را ثبت خواهد کرد یا نه.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود