مقایسه سرعت گوشی های هوشمند میان رده ردمی نوت 6 پرو، هوآوی Y9 2019 و پوکوفون اف 1

بار دیگر تصمیم گرفته ایم با توجه به محبوبیت بالای گوشی های هوشمند میان رده این بار ویدئویی از مقایسه سرعت گوشی های هوشمند میان رده ردمی نوت 6 پرو، هوآوی Y9 2019 و پوکوفون اف 1 را برای شما در نظر گرفته ایم. این گوشی های هوشمند نیز از پردازنده های میان رده  بهره برده اند. یکی از دلایل انتخاب این گوشی های هوشمند مقایسه پردازنده های اسنپدراگون و KIRIN استفاده شده برای این محصولات می باشد.

شیائومی پوکوفون اف 1

مقایسه سرعت پردازنده های کوآلکام و هوآوی

هوآوی Y9 2019 طبق معمول از پردازنده اختصاصی Kirin 710 با فرکانس 2.2 گیگاهرتزی استفاده کرده است، شیائومی ردمی نوت 6 پرو از پردازنده اسنپدراگون 636 بهره برده است و دیگر گوشی هوشمند این شرکت که با فروش فوق العاده خود عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده بود، پوکوفون اف 1 نیز از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 845 استفاده کرده است.

هوآوی Y9 2019

تمام این گوشی های هوشمند میان رده از پردزانده های نسل قبلی بهره برده است اما این دلیلی برای ضعف عملکرد این گوشی های هوشمند نخواهند شد. با مقایسه صورت گرفته، براحتی می توان دید در گوشی های هوشمند میان رده پردازنده کوآلکلم عملکرد بهتری را از خود نشان خواهد داد یا پردازنده اختصاصی Kirin  هوآوی.

شیائومی ردمی نوت 6 پرو

شما را به دیدن این ویدئو دعوت می کنیم.

پست های مرتبط

اپل قصد دارد فناوری پنل OLED را به خط تولید مک‌بوک پرو بیاورد و آن‌ها باریک‌تر از قبل کند

گورمن می‌گوید که بدنه گوشی آیفون 17 بسیار نازک خواهد بود

بررسی ویدیویی عملکرد کارت گرافیک NVIDIA RTX 4070 Ti SUPER